Imate li straha od Korona virusa hehe..

04.03.2020.



Dobro sto je korona virus kineski,
zamislite da je original



Kako docekujete KORONA VIRUS???...
Skromno u krugu porodice uz mezu pivu i rusku salatu



Fata se već danima osjeća loše, pa ode kod doktora da vidi što joj je.
Doktor je pregleda, napravi pretrage pa je pozove u
ordinaciju kad su stigli rezultati:
- Fato, vi il' ste trudni il' imate korona fripu, trećeg nema!
Fata se počeše po glavi:
- A bi'će da sam trudna, onda, ne znam
od koga sam korona gripu mogla dobit'!



Mujo sjeo u kafanu, kad ulazi Haso sav šmrcav i jadan,
pa ga Mujo zabrinuto upita:
- Š'a t' je, bolan?
Haso odmahne rukom:
- Ma bjež', jarane, safatala me neka gripa...
Mujo se odmakne:
- E, vid' vamo, jarane, imam ti ja recept... mene kad safata gripa,
ja uzmem flašu rakije, zavučem se pred teveom
pod deke i za par sati - gotovo!
Haso se zainteresira:
- Šta, gripa gotova?
Mujo odmahne glavom:
- Jok, bolan, rakija...



Došli ljudi na sahranu kod komšije.
Razgovaraju međusobno i komšija zapita udovicu:
– Je li, od čega ti umro Pero?
– Od gripa.
– A, pa nije opasno…



Želim te! Hoću te odvući u krevet, lomiti te i preznojiti,
obuzeti te tako da se treseš dok me imaš,
da ti tijelo gori! Voli te tvoja Korona!



Prevrće po smeću vampir, u to naiđe drugi i pita:
- "Šta to tražiš!?"
- "Gledam ima li negdje uložak, mali mi ima gripu,
čaja da mu skuham!"




<< Arhiva >>