Ludi natpisi hehe..

27.02.2020.



Viče privatnik na svog radnika:
- Šta ti je, ti kao da si na drogama?
- oboje znamo da me ne plaćaš dovoljno
da bih mogao da se drogiram.



Neki dan me zvala komšinica da joj malo pročistim odžak.
- jooooj kakav je to nesporazum bio.



Koja je sličnost između flaše piva i punice?
- oboje su najbolji kada se ohlade!



Svaka žena ima tri faze razvoja u svom životu:
1. Ljuta je na oca,
2. Bijesna je na muža,
3. Nezadovoljna je zetom.



Najveće studentske laži:
- od sutra počinjem da učim!
- Još ovu zapalim i prestajem.
- skini se neću ti ništa.



Koja je razlika između žene i mobilnog?
- za mobilni daš 200 kuna mjesečno i pričaš koliko hoćeš
a ženi daš cijelu platu i moraš da ćutiš.



Mladić muva djevojku:
- ljepotice, daj mi broj telefona.
- ne dajem broj bilo kome.
- Daj mi barem email.
- Ne.
- Što mi ne daš barem email adresu?
- Ok, piši: nemas.sanse@odjebi.com




<< Arhiva >>