Počnimo tjedan uz kavicu hehe..

24.02.2020.



Sreli se Bush i Bin
Laden kratko prije napada
na Ameriku. Kaže Bush Bin Ladenu: "Ajd, dođi na kavu."
A Bin Laden će na to: "Ma dobro naletit ću!"



Plavuša u kafiću treći put zove konobara:
Molim vas još jednu kocku šećera.
Pa već ste stavili sedam kockica u tu kavu?!
Znam, ali sve su potonule!



Dođe Mujo na granicu i pita ga carinik:
"Alkohol?"
"Ne!"
"Cigarete?"
"Ne!"
"Kava?"
"Eeeee, kava bi baš sjela..."



Doktor upita Hasu: "Koji je vaš problem?"
Haso odgovara doktoru: "Ovako doktore, ja prije
mjesec dana došao malo ranije s posla i vidim Fatu i
mog najboljeg prijatelja Sulju gole u krevetu. Uzmem
pištolj da ubijem Sulju, a Suljo meni: Stani, ako me
ubiješ ode ti pod robiju, ja u grob, a Fata sama sa
djecom. I kaže daj čovjeku kavu da se smiri...
Ja popijem kavu. I tako više puta nađem Fatu i
Sulju u krevetu i ja opet popijem kavu."
Doktor pita: "Što ja imam s tim?"
Haso odgovara: "Oće l' meni tolika kava naškoditi?"



Stoji Mujo u hodniku i ubacuje kovanice u aparat za kavu...
Naiđe Haso i nije mu jasno što ovaj radi. Mujo ubacuje lovu,
plastična čaša ispadne i ulije se kava. Mujo opet ubaci novac,
sad po ovoj čaši padne druga i opet se kava počne prolijevati.
Mujo i dalje ubacuje kovanice, šećer ispada, žlica jedna za
drugom izlazi, sad se prolijeva kakao pa cappuccino
pa bijela kava. Mujo i dalje ubacuje, sve po podu se prolilo.
Pita ga Haso: "Mujo, što radiš, jesi normalan?!
Ajmo doma, sve si prolio!"
Kaže Mujo njemu dok ubacuje još 5 kuna u aparat za kavu:
"MA DAJ BJEŽI, MUJO DOK DOBIVA, MUJO I IGRA!"



Nađe se Fata ujutro na kavi s prijateljicama i nakon
nekog vremena jedna skupi hrabrosti i upita je:
– Fato, bona, priča se po komšiluku da si se
neki dan cijelo jutro seksala s prosjakom?
Fata mirno odgovara:
– Jesam, i?
Prijateljice se pogledaju
i jedna reče:
– Pa dobro, zašto?
Fata se nasmije i reče:
Pa došao čovjek i pristojno pitao mogu li mu
dati sve što Mujo ne koristi.



Mujo i Fata na kafi. Odlučio i Mujo da Fata malo vidi i osjeti grad.
Mujo uzeo pivo, Fata kafu, sjede u bašti i Fata zvirlja i čudi se
odakle toliki narod u gradu.
Ne prođe malo, kad prilazi im atraktivna plavuša, pozdravi se i na
brzinu poljubi Muju i ode.
Kada je otišla pita Fata:
-Ko ti je bolan ova?
-Ma Fato, to ti je moja švalerka!!
Fata zinula, ništa joj nije jasno i pita:
-Šta ti je to Bogati??
Mujo joj objasni da je sada moderno da čovjek ima ženu i švalerku i
dok je to pričao pokaza Fati žensku koja je upravo prolazila
-Vidiš Fato onu žensku?, e ono ti je Hasina švalerka.
Fata je odmjera od glave do pete pa će Muji:
-E, Bogami Mujo, naša je ljepša!!




<< Arhiva >>