Viđaj gaća hehe..

20.02.2020.



Mujo dolazi kod doktora i panično ga upita:-
- Doktore, pomagaj, zlo i naopako imam problema u gaćama...
više m' se ne diže na moju Fatu?!?!
Doktor ga pregleda i naruči da dođe sutra s Fatom. Mujo je dovede,
doktor pozove samu Fatu u ordinaciju i kaže joj da se skine gola.
Fata posluša, pa je doktor zamoli da prošeće ordinacijom.
Nakon dva kruga joj zahvali, pozove Muju i mirno kaže:-
- Mujo, ne brin' ti ništa, sve je u redu s tobom...
ni men' se ne diže na tvoju Fatu!



Kaže doktor Muji:
Morate dati uzorak krvi, stolice, urina i sperme.
Mujo će:
Evo ti, bolan, gaće, tu ti je sve!



Mujo i Haso se zapili u kafani, pa krene hvalisanje... prvi će Mujo:
- E moj Haso, nijedna se nije žalila na mene...
kad u gaćama nosam dva'es' cenata bez glave...
Haso klimne, a Mujo nastavi:
- A šta ti imaš?
Haso se nasmije:
- Tri'es' sedam!
Mujo zavrti glavom:
- 'Ajde?! Sereš? De skin' gaće da vidim!
Haso skine gaće, kad tamo nešto malo i jadno,
pa se Mujo nasmije:
- A jado... pa čime s' ti to mjerio?
Haso slegne ramenima:
- Toplomjerom...



Mujo došao kod doktora i požali mu se da ga boli kita.
Doktor ga pregleda, zavrti glavom i reče:
- Mujo, bolan, otek'o t' je ... 'vako ćeš napravit -
svaki dan ga deset minuta gurni u čašu jogurta,
pro'će ti za sedam dana.
Dođe Muo kući i primjeni lijek, kad Fata uleti u
kupaonu i zapanjeno ispali:
- Mujo, bolan, eto mi zajedno već des't god'na,
a ja nisam do sad skontala da se to puni k'o naliv-pero!



Skidaj gaće!
-Ajde Haso, brzo skini gaće i naguzi se !
- odjednom reče Mujo i izvadi pištolj.
- Pa jesi'l lud, bolan? Ša ti je?- -
Šuti i skini gaće ! Haso skine gaće, a Mujo ga zguzi.
- Pa zašto si mi prijetio pištoljem, bolan,
dao bi ti ja i ovako !
- Je, al' onda ti nebi radio šupak !!!



Vratio se Mujo iz Njemačke u Sarajevo i hoće pokrenuti
biznis, ali već je sve tu, cvjećare, ćevapdžinice, burekdžinice i sl.
Razmišlja on i smisli.
Otvori Javni Wc sa uslugom brisanja guzice metodom
akupunkture.
Naišao Haso i gleda u čudu.
- "Šta je to metoda akupunkture?"
Kaže Mujo:
- "Ništa ti ne brini. Uđi i sve ti piše, na tebi je samo da pratiš upute."
Ušao Haso i sad stoji papir sa uputama
1. Skini gaće - Haso učini tako.
2. Sjedi na školjku - Haso učini tako.
3. Poseri se - Haso učini tako.
4. Sad obriši guzicu prstom i brzo turi prst kroz rupu u zidu
- Haso učini tako.
Kad ono s druge strane ga netko ubode iglom,
a on refleksno pocucla i posiše prst.



Zezaju se unuci s djedom i stave mu Viagru u čaj.
Ode djed na njivu i poslije nekog
vremena se vraća sav upišan.
Što je bilo, djede, što si upišan?
Stanem ja pišati, izvadim ga, vidim nije
moj i vratim ga u gaće.






<< Arhiva >>