Srbija na redu danas hehe..

13.02.2020.



Razgovaraju Hrvatica i Srpkinja o poklonu za Novu Godinu.
Ja sam dobila zlatan sat, zlatne naušnice i zlatni prsten,
ma sve zlatno. - kaže Hrvatica.
Srpkinja će na to:
Ma, ja sam dobila kurac!
Hrvatica zakoluta očima:
Kako prost narod, a tako krasan poklon.



Kako se u Srbiji zove Petar Grašo?
- Pero Pasuljče.



Što je hrabrost?
- Popeti se na Trg bana Jelačića i vikati “Ovo je Srbija!”
A što je još veća hrabrost?
- Sići dolje.



Sreli se amerikanc i srbin na sajmu poljoprivredne opreme i kaze njemu
armer: "znas li ti da su nasi traktori john-deer najjaci na svijetu?"
kaze srbin: "znam", i odmah ga upita, " znas li ti da su nasi IMT najbrzi na
svijetu?"
kad ce ti amerikanac:
"kako da neznam, gledo sam 95-e uzivo prijenos trke
od Knina do Beograda!"



Rodjen sam u Srbiji,
od toga ću i da umrem!



Došao neki tip iz Srbije u Sarajevo i sjeo u caffe bar.
Dođe ubrzo konobar:
Što ćeš?
Kafu, molim.
Nema.
Pa dobro, onda kavu, molim.
Nema.
A jednu kahvu, možda?
Čovječe božji, nema vode!



Zaustavlja se autobus u Banja Luci i vozač kaže:
Pauza je 20 minuta, ako netko hoće u toalet,
popušiti cigaretu ili završiti fakultet!



<< Arhiva >>