Jao Doktore hehe..

24.10.2019.



Pacijent leži na krevetu,
oko njega njegov liječnik,
odvjetnik, supruga i djeca. Svi čekaju njegov samrtni izdisaj,
kad odjednom pacijent se digne, pogleda oko sebe i kaže:
Ubojice, lopovi, nezahvalnici, nitkovi!
Vrati se iz sjedećeg u ležeći položaj, a onda liječnik sav zbunjen reče:
Mislim da mu se stanje popravlja.
Na osnovu čega to zaključujete doktore? – pita supruga.
Zato što nas je sve prepoznao.



Pita doktor pacijenta:
I jeste li mogli zaspati nakon brojanja?
Pacijent odgovara:
Ne, morao sam na posao!



Pacijent se žali uglednom srednjovječnom psihijatru:
Doktore, moj život više nema smisla.
Žena me je napustila, tasta i tast mi više ne dolaze.
Psihijatar ga prekine:
Šališ li se ti to? Kako ti je to uspjelo!?



Pita psihijatar Crnogorca da opiše sebe u dvije riječi.
Lijen!
Ali, to je samo jedna riječ.
Pa o tome ti pričam!



Doktor dugo vremena gleda nalaze jednog
pacijenta pa ga upita:
Recite mi, molim vas, koji ste znak u horoskopu?
Preplašeni pacijent odgovara:
Rak, doktore.
Hah, kakva slučajnost!



Nakon operacije slijepog crijeva muškarac se budi i pita liječnika:
Doktore, kako je prošla operacija?
Pa vidite, ne znam kako da vam to kažem ,od danas ste žena.
Pa što ste to napravili?! Ne mogu vjerovati, upropastili ste me!
Ah vi žene, uvijek ste nezadovoljne!



Nakon što ga je preslušao, doktor pipa Štefa pa ga upita:
Gospodine, gdje vas najviše boli?
A Štef će na to:
Znate doktore, nekako me najviše boli na radnome mjestu!




<< Arhiva >>