Na Balkanu hehe...

22.10.2019.



- Ulazi Ciga muzičar u autobus i spazi ženu kako plače.
-" Šta se desilo? Mogu li nešto da vam sviram da vas razveselim?", pita on.
-" Pa eto, moj sin Milan se utopio u Drini. "
-" Dobro gospođo, evo ovako: Moj Milane, gurnem ti ga strini,
kog si kurca tražio
po Drini. "



- Da Bogda ti Ekrem Jevrić na sahrani pjevao.



- Zove Saša Matić brata i kaže:
-" Pa šta se ne javljaš? "
- Kaže Dejan na to:
-" Ma nisam vidio poruku! "



Sportske discipline na Balkanu:
- dizanje kredita
- preskakanje rata
- plivanje u dugovima
- trčanje za žirantima.



- Još tužnih vijesti iz svijeta muzike:
-" Jelena Karleuša pronađena živa u svojoj kući rano jutros. "



- Koja je omiljena boja Saši Matiću?
- Crna.



Umrli Srbin i Hrvat, te dođu kod Sv.Petra.
- Odakle ste vi momci?
- Srbija.
- Hrvatska.
- Auuuuuu... Ma ne morate ništa više govoriti, vi ste nevjernici,
grešnici..., idete u pakao obojica. Samo,
Balkan je malo nedefinirano područje, pa imate izbor,
hoćete li u zapadnoeuropski ili istočnoeuropski pakao? - upita Sv. Petar.
- Kakva je razlika? - pitaju oni.
- Pa u zapadnoeuropskom ujutro pojedeš kašičicu govana i
poslije si slobodan, a u istočnoeuropskom isto to,
samo što pojedeš kantu govana.
- Ja sam uvijek bio zapadno orijentiran, ja ću u zapadni. - kaže Hrvat.
- Ma, ja neću na taj zapad, majke im ga spalim, daj istok! - kaže Srbin.
I odu oni tamo gdje su se odlučili. Sretnu se Hrvat i Srbin
poslije godinu dana.
- Pa, kako je? - pita Srbin.
- Ma nije loše, onako, ujutro pojedeš ono... Jedva se guta, nije lijepo...,
al' što ćeš, to ti je, što ti je. Ma, danas i nekako, al' kad pomislim
što me ujutro čeka... A kod tebe? - upita Hrvat.
- Ma, šta bre da ti pričam, istočna Europa k'o istočna Europa.
Nekad nema govana, nekad kasni kamion, nekad nema kanti,
nekad štrajkaju ovi što dovoze... Nisam ih dosad niti probao.




<< Arhiva >>