Roditelji dragi hehe..

10.10.2019.



Roditelj kod ravnatelja škole
na informacijama i ravnatelj mu priča:
- Vaš sin ima jedinicu iz hrvatskog, matematike,
fizike, povijesti...
- Pa on će past razred - uzrujano će roditelj.
- E, ajmo po 500 eura da neće. - kaže ravnatelj.



Student piše roditeljima:
'Već mi se dugo ne javljate. Pošaljite mi
300 eura da znam da ste dobro!'



Tata: Koga voliš više? Mamu ili tatu?
Sin: Oboje.
Tata: Dobro, recimo ovako. Da ja odem u Pariz, a mama u
Norvešku gdje bi ti otišao?
Sin: U Norvešku.
Tata: Zašto?
Sin: Jer je to super zemlja.
Tata: A da sam ja u Norveškoj, a mama u Parizu gdje bi otišao?
Sin: U Pariz.
Tata (već iznerviran): Zašto?
Sin: Jer sam već bio u Norveskoj.



Mali Perica dolazi kući posle škole i govori svojoj majci:
- Mama, mama, sad znam kako ćeš dobiti novu bebu!
- Pa kako Perice?
- Mama i tata se skinu, onda tatina piša naraste, onda je on
stavi u mamina usta i nakon nekog vremena mama dobije bebu.
- Ma ne dragi moj, tako mama ne dobija novu bebu.
Tako mama dobija novi auto!



Pita Perica mamu:
- "Mama, da li andjeli lete?"
- "Da dušo!"
- "Juče je tata služavki rekao andjele moj, da li će ona letjeti?"
- "Da sutra ujutru".



Jedan covjek je optuzen za ubistvo i naravno zavrsi u zatvoru.
Cim je stigao u celiju, upoznaje svog "cimera", tri sa tri, prava
mrga, okorjeli kriminalac, koji mu odmah na ulazu u celiju kaze:
- "E posto ti je prvo vece, dacu ti da biras, da li ces biti tata ili mama?."
Zatvorenik razmislja da, ako izabere da bude tata, izvuce
se od sexa bar prvo vece, i on kaze da ce biti tata.
Mrga odgovori:
- "E pa tata, dodji i popusi mami!!!"



Mama, mogu li ti postaviti dva pitanja?
Hoćeš li mi povećati džeparac i zašto nećeš?




<< Arhiva >>