Muško-ženski svijet hehe..

01.10.2019.



On:
-Kurvo!
Ona:
-Kurve se jebu za pare!
On:
Kurvo,volonterko!



Odlučili Mujo i Fata da je vrijeme da odu u bračno
savjetovalište zbog problema koji su se nagomilali.
Sjednu oni preko puta bračnog savjetnika i požale se:
- Pomozite, život u kući nam je postao naporan,
dosadan i monoton ...
Savjetnik klimne glavom, nešto zapiše i upita Muju:
- Pa dobro, jeste li ikad izveli ženu van kuće?
Mujo tužno odgovori:
- Jesam, jarane, al' svaki se put vratila!



-Vi ste advokat?
-Advokatica, advokatica...
-Aaa...pušite?
-Da, pušač sam.
-A SAD NISI PUŠAČICA!?



Dolazi mladic kod oca svoj buduce i kaze:
- Gospodine, zelio sam da Vas zamolim za picku vase cerke.
- Kakvo je to izrazavanje, pa kaze se "ruku".
- Rukom mi to radi svaki dan, ja bi da predjem na picku!



Bracni par je odlucio da se razvedu, ali prvo moraju da se
dogovore ko ce da bude glavni zastitnik njihovog dijeteta.
Kad su dosli pred sud, postavljeno im je da obadvoje daju
pojedinacni razlog zasto bas njih da izaberu za zastitnika.
I tako sudija upita zenu prvo. Ona rece:
- "Pa ja sam ta koja je nosila dijete u stomaku 9 mjeseci I
morala sam proci kroz bolni process dok sam ga radjala,
tako da je to moje dijete jer je dio mene." Sudija je bio
impresiran s tim odgovorom i tako da je dosao red na
covjeka da da svoj razlog, na sto covjek rece:
- "U redu, uzmem ti ja novcic i ubacim ga u masinu
za pice, i kad pice izadje, cije je, moje ili masinino?"



Poslije 10 godina boravka u Švedskoj, kada se malo opario,
odluci Mujo s porodicom provesti godišnji odmor u Dalmaciji.
Na granicnom prijelazu zaustavi ga carinik, uzme pasos te upita:
- Odakle si Mujo?
- Iz Švedske.
- Ma vidim covjece, nego iz kojeg si mjesta?
- Iz Tuzle bolan. - odgovori mu Mujo.



Pricaju dvije ovce preko Drine. Pita srpska ovca bosansku:
- Kako to da si ti ojanjila 14,
a ja samo 8 jagnjadi, a ista smo sorta?
- Eeeee, tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac,
odgovori bosanska!




<< Arhiva >>