Promet je srednjeg inteziteta hehe..

30.09.2019.



Kako saobraćajac smanjuje gužvu
na raskrsnici?
Ode na pauzu.



Zaustavio policajac Muju…
– Gospodine moraću vas isključiti iz saobraćaja..
– Nemoj brate, jedva sam se uključio.



Pitali babu posle saobraćajne nesreće u kolima u
kojem su svi izginuli osim nje …
– Baba, kako je bilo?
– Ćuti sine… moglo je i gore…



Napio se Mujo i legao nasred parkinga.
Dolazi policajac i pita ga:
Što to radiš čovječe?
Pa zar ne vidiš da sam se parkir'o!
Pa nisi ti bolan auto!
Ma boli me kurac, nisi ni ti pauk.



Pijanac ide glavnom ulicom, zaustavi se i počne pišati.
Policajac ga spazi i uzvikne:
Sram vas bilo! Kazna 50 kuna.
Pijanac traži po svim džepovima i konačno pronađe 100 kuna.
Sada policajac traži 50 kuna za vratiti, ali ih ne može naći.
Na to će pijanac:
Pišaj i ti, ja častim!



Zaustavi policajac Muju u automobilu i kaže mu:
Molim vas, izađite van da pušete!
A Mujo će njemu:
Nemoj mi reći da i ti imaš trave.



Juri seksualni manijak djevojku ulicom i viče:
Dođi mi pušiti kurac!
Djevojka bježi, a manijak za njom ponavlja:
Dođi mi pušiti kurac!
Bježi tako djevojka, bježi i naleti na pandura.
Sva uzrujana kaže:
Onaj manijak me juri da mu pušim kurac!
Na to se pandur okreće prema manijaku,
vadi pendrek i uzvikne:
Nemoj da ti ja pušim kurac!




<< Arhiva >>