Lijep vikend uz djevojke hehe..

27.09.2019.



Uđem ti ja jutros u lift kad
tamo prelijepa djevojka. Pita ona mene:
Hoćeš li gore ili dolje?
Ja joj mrtav hladan odgovorim:
Polako mala, pa tek smo se sreli.



Upoznao bodybuilder djevojku i odveo je kući
kako bi je impresionirao.
Prvo je skinuo majicu:
Vidiš ovo mala? To je 100 kila dinamita!
Nakon toga skinuo je hlače:
Vidi ove noge? I to je 100 kg dinamita!
Kada je skinuo i gaće djevojka je u panici uzela
svoju torbicu i počela bježati prema izlaznim vratima.
Bodybuilder ju je uspio zaustaviti i pitati je zašto bježi.
Kada sam vidjela 200 kila dinamita i tako kratak fitilj
uplašila sam se da ćeš eksplodirati. - odgovori djevojka.



Sa nekim curama sa Bloga sam kao u braku...
Pričamo o svemu i svačemu,
čak ni seksa nema.



Mislio sam da sam veliki ljubavnik, a onda sam
nakon 2 godine skužio da ona ima astmu.



Cure žele puno stvari od jednog dečka,
a dečki žele jednu stvar od puno cura.



Razgovaraju dva klitorisa. Kaze jedan drugom:
- "Gle kakav si, sve si se ofucao, kao da imas sto godina.
A ovaj drugi na to: - "Sta ces, zli jezici..."



Djevojka predvečer seta parkom, kad iza jednog
grma iskoči čovjek,
raspojasa mantil i pokaza se kao od majke rodjen. Povika:
Ribo, upeco sam te!! Djevojka zastade mirno ga
odmjeri i uz podsmijeh prokomentarira, pokazujući prstom
na skupljenu mu muskost: zalim, ali na gliste i crviće ne trzam!




<< Arhiva >>