Ugodan vikend uz mladence hehe..

20.09.2019.



Zašto u ciganskim svatovima ima mnogo torti?
- da ne idu sve muve na mladu!



Puna sala svatova. U prvim redovima za stolom sjede mladenci
i kumovi, odmah do njih roditelji i najbliža rodbina, pa prijatelji...
A negdje među zadnjim redovima stolova sjedi Mujo, pijan k'o letva.
Glazba trešti i svi pjevaju. U jednom trenutku Mujo se prodere:
Mlaadaaaa, popuši mi kurac!
Glazba naglo prestaje, svi su se ukočili i u
grobnoj tišini gledaju u pravcu Muje...
Mlaadaaaaa, popuši mi kurac! - opet će Mujo.
Tog trenutka ustaju mladoženja, braća i rođaci i krvavih očiju
kreću prema Muji da mu polome kosti. A Mujo se smješka:
Ne vi, bolan, nego mladaaa!



Koja je razlika između gey svadbe i hetero svadbe?
- Na gey svadbi se dvaput pjeva pjesma
DANAS MAJKO ŽENIŠ SVOGA SINA!!!



Pita Perica oca:
Tata, koliko košta svadba?
Ne znam, sine, još je otplaćujem.



- "Zašto se na svadbama svatovi toliko mnogo vesele
uz piće, pjesmu i igru?"
- "Zato što se ne udaju i ne žene oni!"



Sjeli Mujo i Haso u birtiju i nakon par rakija krene priča o
ženidbama, svatovima i cijelom tom cirkusu.
Mujo otpije gutljaj i sjetno reče:
Meni je najdraže kad pustim snimku svadbe
unazad i sjednem pa gledam…
Haso ga zbunjeno pogleda:
Što?
Mujo se nasmije:
Pa jarane, zamisli … muzika vraća pare, janje se sastavi,
a Fata ode kući materi.



Zavrsava se svadba a mlada tuzna.
Nailazi svekrva i kaze:
- Ne boj se, bice moj sin njezan!
Na to ce mlada:
- Baba ne sviraj qurcu, ja se jebem k''o zmaj,
nego gledam ko ce ove sudove da opere...




<< Arhiva >>