Natpisi i poruke hehe..

18.09.2019.



Daje Mujo oglas u novine:
- "Mjenjam novu i ocuvanu punicu od 50,
za dvije polovne svstike od 25!"



Dala žena oglas u novine:
Tražim muškarca koji me neće tuči neće me ostavit i
dobar je u krevetu. Prošlo mjesec dana nitko se nejavlja.
Jednog dana pozvoni na vrata invalid i kaze:
- Nemam ruke nemogu te tuč , nemam noge nemogu te ostavit.
A jesi dobar u krevetu ,pita žena
Pa šta mislite kak sam pozvonio, kaže ovaj



Oglas Glasi:
Žena prirodno lijepa 20 godina , srednjeg stasa...
- Prodaje stan



Mjenjam punicu za dobermana
sifra: zvjer za zvjer



Ko ima para nek' se javi, imam ja novčanik
pa da nešto iskombinujemo.



Žena srednjih godina dođe doktoru, sva otečena i plava po licu.
Potuži mu se,
da ju muž pretuče svaki put, kada se na večer vrati iz gostione.
Doktor joj reče:
- Gospođo, skuhajte čaj od kamilice pa, kada muž
dođe na večer kući, grgljajte
čaj dok muž ne ode spavati i za osam dana dođite na kontrolu.
Nakon osam dana dođe žena doktoru na kontrolu i
sva sretna pohvali doktora:
-Gospon doktor, vi pravite čudesa. Otkako se držim
vaše terapije, muž je
potpuno miran i ne tuče me -.
Doktor: - Pa to sam si i mislio, da u vašem
slučaju nije kriv alkohol,
nego jezik.



Prodajem sinov index, tri godine star, ko nov.




<< Arhiva >>