Provedite vikend sa vašim ljubimcima hehe..

13.09.2019.



Papagaj je sam u stanu kad zazvoni telefon:
Dobar dan, želite li naručiti ugljen?
Da, molim vas 4 tone ! - reče papagaj.
Kad se vlasnik vratio kući toliko se naljutio da je papagaja lancem
zavezao za drvo u dvorištu. Papagaj pogleda preko ograde u
susjedovo dvorište i ugleda psa na lancu. Upita ga:
Otkad si ti na lancu?
Paaa, cijeli život. - odgovori pas.
Auuuu, koliko si ti onda ugljena naručio?



Mama, čime se bavi roda nakon što donese dijete u obitelj..
Mama odgovara sebi u bradu:
Leži na krevetu, gleda televizor, jede, pije pivo,
igra igrice, a ponekad izađe i ode na nogomet ili kartanje.



Dvije mačke razgovaraju o umjetnosti:
Od slikara, najdraži mi je Walt Disney.
Pa on uopće nije bio slikar!
Nema veze, ali miševi su mu preslatki.



Pero, stari lovac, pozvao je svog prijatelja Ivu u goste.
Za vrijeme ručka Ivo opazi kako ga iz kuta sobe
domaćinov pas čudno gleda i reži.
Što mu je? Zašto reži na mene?
Ma pusti ga! Ljuti se što sam tebi dao njegov tanjur.



Pita Mujo Hasu:
Što bi ti htio biti kad odrasteš?
Konj! - odgovori Haso.
Kaže mu Mujo:
E pa ne može dva puta isto.



Došao miš kući sa službenog puta i nađe svoju mišicu
u krevetu sa šišmišom.
Pa dobro ženo, kraj tolikih miševa i štakora ti me ideš
varat sa šišmišom?!
A ona će njemu:
Mužiću, pilot je pilot!



Ulazi mucavac u pet shop i pita prodavača:
Kkkooollliiikkkooo kkkoooššštttaaa ooovvvaaa pppaaapppiiigggaaa?!
50 eura. - odgovara prodavač.
Aaahhh ssskkkuuupppooo!- kaže mucavac.
A javi se papiga:
Kako skupo? Pa bolje pričam od tebe!




<< Arhiva >>