Izbjegavajte doktore prek vikenda hehe..

23.08.2019.



Ulazi pacijent u ordinaciju:
Doktore, zašto me niko ne primjećuje?
A doktor će:
Sljedeći!



Pacijent će doktoru:
Doktore, pomozite mi! Pod velikim sam stresom i stalno
gubim živce u razgovoru s ljudima. Recite mi što da radim?
U redu, samo mi polako ispričaj u čemu je tvoj problem.
Upravo sam ti rekao, glupi retarde!



Pita doktor pacijenta:
I jeste li mogli zaspati nakon brojanja?
Pacijent odgovara:
Ne, morao sam na posao!



Pacijent se žali uglednom srednjovječnom psihijatru:
Doktore, moj život više nema smisla.
Žena me je napustila, tasta i tast mi više ne dolaze.
Psihijatar ga prekine:
Šališ li se ti to? Kako ti je to uspjelo!?



Pita psihijatar Crnogorca da opiše sebe u dvije riječi.
Lijen!
Ali, to je samo jedna riječ.
Pa o tome ti pričam!



Vrati se žena kući nakon lječničkog pregleda gdje su joj rekli
da će živjeti samo još 12 sati pa kaže mužu da bi voljela da
se po poslednji put ljube divlje i strastno, čitavu noć, a muž odgovara:
Lako je tebi, ti se sutra ne dižeš!



Slavonac otišao liječniku, ovaj sve gleda nalaze, krvnu sliku, EKG.
Slaninu, vino i jaja zaboravite. Rakiju i cigarete niti na slici.
Iz prehrane izbacite sve slano i ljuto.
Odjednom bećar užurbano počne skupljati papire.
Kuda idete!
Kući. Vratit ću se kad nećete biti tako nadrkani.




<< Arhiva >>