Sise naše svagdašnje hehe..

20.08.2019.



Zgodna stjuardesa sva
rasčupana utrčava u pilotsku kabinu:
- Molim Vas kako se na japanskomm kaže NE?



Pobunile se žene u ženskom zatvoru i prave nerede.
Dolaze čuvari da ih smire ali ništa.
Dolazi upravnik da pregovara sa njima ali bez uspjeha.
U jednom trenutnku prilazi im kuvar u menzi
nešto im šapne i one se smire i vrate u svoje ćelije.
Pozvali oni kuvara da ga nagrade i pitaju ga kako je uspio,
a on im kaže:
Rekao sam im ako se ne smire,
da će od sada krastavce dobijati isjeckane.



Žena i muž sami u kući. Muž prilazi ženi i šapne joj na uvo:
- Na šta misliš draga?
- Na isto što i ti, dragi - kaže mu žena.
- Odlično, napravi i meni jedan sa šunkom!



Imala žena muža Budimira, kojeg su zvali Buda.
ove nju jedno veče švaler telefonom i pita:
- Će da bude nešto noćas?
A ona tiho kaže u slušalicu:
- Ako Bude bude, neće bude, ali ako Bude ne bude,
će da bude.



Dobar ljubavnik je kao skupi deterdžent:
- djeluje brzo,
- prodire dubinski,
- lojepo miriše
- i što je najvažnije - ne ostavlja nikakve tragove.



Direktor škole otišao sa svojom sekretaricom na službeni ručak.
Glavno jelo je bio delikates od puževa.
Sljedećeg dana sekretarica priča blagajnici šta se desilo:
- Direktor je jedna neobrazovana gluperda.
Zamisli jeo je na ručku puževe zajedno sa kućicom!
U isto vrijeme direktor priča domaru:
- Nećeš vjerovati koliko je moja sekretarica napaljena.
Dok smo juče bili na poslovnom ručku,
buljila je u mene svo vrijeme,
dodirivala me nogom ispod stola i šaputala mi više puta:
- Izvadi ga napolje!



Pita dečko djevojku:
- reci mi iskreno jesi li se pretvarala za vrijeme seksa?
- nisam, stvarno sam zaspala.




<< Arhiva >>