Drage Žene hehe..

14.08.2019.



Mlada djevojka došla majci sva
uplakana i natečena.
Majka je sva zabrinuta upita:
Što ti se dogodilo? Desno oko ti je plavo, a
ni lijevo ne izgleda baš najbolje!
Ma, to me muž sredio.
Kako muž, pa zar nije on otputovao?
To sam i ja mislila!



Friško oženjen muškarac mijenja naziv broja svoje žene pod:
Moj život.
Nakon godine dana mijenja ga u: Moja žena.
Nakon dvije godine naziv je: Kućni.
Nakon pet godina: Vještica!
Nakon deset godina: Pogrešan broj!



Kada žena od muža može stvoriti milijunaša?
"Samo onda kada je muž milijarder."



U ovoj vazi je pepeo moga muža!
Oh, nisam znala da je umro!
Ma nije umro, samo je lijen da očisti za sobom kad puši.



Žali se prijateljica prijateljici:
Sve sam probala i ne mogu smršaviti!
Pa nemoj sve probavati, zato se i gojiš!



Vidiš dragi, naš susjed svaki put kad ide
na posao poljubi svoju ženu. Zašto ti to ne radiš?
Pobogu draga, ne mogu ja to, ja tu ženu jedva poznajem.



Dečko: Moramo razgovarati!
Djevojka: I ja tebi imam nešto za reći.
Dečko: Prekidamo!
Djevojka: Trudna sam!
Dečko: Ja sam prvi rekao!


<< Arhiva >>