Provedite vikend bez fejsa hehe..

09.08.2019.



Bari frajer komada na Fejsu.
Mala, ajd' mi lajkaj fotke!
Imam dečka!
Pa reci i njemu da lajka!



Mujo se registrirao na Fejs i nakon par dana skonta kako sve radi,
pa se krene dopisivati. Nakon par minuta Fati stiže poruka:
- Ej, đe s', š'a ima, š'a se radi?
Fata se zbuni, ali ipak odgovori:
- Evo, ništa... ti?
Mujo odgovara:
- Ja se dop'sujem s najljepšom ženskom na Fejsu...
Fata se zacrveni i otpiše:
- Ma daaaj?!
Mujo odvrati:
- Jašta, al' ništa m' ne odgovara,
pa rek'o da vidim š'a ima kod tebe...



Dečko kaže djevojci:
- Raskidamo!
- Zašto?
- Nemamo ništa zajedničko!
Djevojka će:
- A onih 300 zajedničkih prijatelja na Fejsu,
ništa, a?



Pita Perica tatu:
- Tata, kako sam se ja rodio?
- E pa sine, ovako je to bilo. Tvoja mama i ja smo se
upoznali na Fejsbuku. Poslije toga smo se našli u jednom
cybercaffe-u, i zajedno otišli u toalet.
Onda je mama napravila par download-a sa tatinim
memory stick-om. Devet mjeseci kasnije stigao nam je
nezgodan virus!



1. maj: Otvorio sam profil na Facebook-u.
2. maj: Našao sam Dženanu. Da li me se sjeća?
3. maj: Pogledao sam spisak njenih prijatelja.
Ne seća me se garant.
4. maj: Našao sam 15 bivših djevojaka. Divota!
5. maj: Vidjela ih Fata. Slagao sam je da su mi to koleginice sa posla.
6. maj: Dobio sam zahtjeve za prijateljstvo od 350 ljudi. Ko su oni?
7. maj: Našao me šef na Facebook-u. Rekao mi je da će me otpustiti
ako budem visio na Facebook-u dok sam na poslu.
8. maj: Vidio sam se sa Dženanom, opasna je riba. Eeeee 'bem te živote!
9. maj: Ništa ne radim na poslu. Samo lajkujem fotke.
10. maj: Život mi se promjenio. Samo gledam ko lajkuje moje fotke.
11. maj: Dao sam otkaz, razveo se, prestao sam da se kupam i brijem.
12. maj: Ugasio sam profil. Prestao sam da pijem.
13. maj: Vratio sam se mojoj Fati, vratio sam se i na posao.
14. maj: Predložili mi da se registrujem na Twitter.
Baš me zanima šta je to.............



Sjedi učenik na satu i piše status na fejsu:
- Svi uče samo, ja na fejsu!
Nakon nekog vremena profesor mu komentira:
- Hoćeš doći vidjeti jedinicu ili da te tagiram?



Pričaju dvije prijateljica i jedna kaže:
- Ja i muž se svaki dan zareknemo da će večeras pasti
životinjski ljubavni odnos. Tako uvijek i bude. On zaspe ispred tv-a
kao medvjed, a ja ko koza blejim na fejsu do 2 ujutro.




<< Arhiva >>