Ništa bez policije hehe.

01.08.2019.



Razgovaraju ministri Njemačke,
Amerike i Hrvatske. Kaže njemački ministar:
Naša policija svako kriminalno djelo ili zločin razriješi i
otkrije počinitelja najkasnije za tjedan dana!
Američki ministar kaže:
Naš FBI to odradi još brže, za maksimalno 3 dana!
Na to će hrvatski ministar:
A naša policija je toliko efikasna da već sudjeluje u
samom počinjenju kriminalnog djela!



Idu dva policajca ulicom mrtvi pijani i vide taksistu i pitaju ga:
Koliko treba da odvezeš tri osobe do Karlovca?
Taksist odgovara:
Ali,vas su dvojica!
Policajac odgovara:
Pa zar ti ne ideš s nama?



Zaustavio prometni policajac Muju:
Dobar dan, dajte mi vašu vozačku dozvolu!
Dat ću ti šipak!
Položi kao i ja pa ćeš ju dobiti!



Došao narednik u policiju javiti policajcima:
Pobjego je zatvorenik iz ćelije broj 8!
Hvala Bogu, danima nas je živciralo to
struganje rešetaka.



Uleti Mujo u kafić i vikne:
Ljudi, znam novi vic o policajcima!
Jedan se čovjek digne i kaže:
Znaš li da sam ja policajac?
Ne brini, tebi ću ga dvaput ispričati!



Zaustavio policajac vozača i vidi da nema brzinomjer pa ga pita:
Čovječe pa kako možeš znati kako brzo voziš?
Odgovara mu ovaj:
Na 60 lupa auspuh, na 90 lupaju desna zadnja vrata,
a na 160 moja žena vrišti



Zaustavi policajac vozačicu:
Gospođo, prošli ste kroz crveno!
Ali, gospodine, ja sam daltonist.
Nema veze, ovdje i stranci plaćaju kazne.




<< Arhiva >>