Paseki hehe..

12.06.2019.



Policajac se upravo spremao da napiše
kaznu za brzu vožnju, kada se sa zadnjeg sjedišta
zaustavljenog automobila začuo nervozni ženski glas:
- Eto vidiš! Rekla sam ti da ne voziš brzo, ali ti mene nikad ne slušaš!
Tako je bilo oduvijek, samo sebe si slušao i zato si ovako završio u životu.
A lijepo je meni moja majka govorila...
- Ko je to? - upita policajac zaustavljenog vozača.
- Moja žena.
- Vozite dalje - reče policajac kidajući do pola napisanu kaznu
- vi ste već dovoljno kažnjeni.



"Juče sam ispao pravi heroj" - počeo je svoju priču Piroćanac u kafani.
"Šta se desilo" - upitaše ga prijatelji.
"Jednom prilikom djevojka mi je rekla da bi umrla od sreće kada
bih joj kupio poklon" - odgovori Piroćanac
- "I juče joj je bio rođendan, i ja joj ništa nisam kupio.
Dakle spasao sam joj život."



Vraća se političar kući i odmah po ulasku obasipa ženu poljupcima.
'Gotovo je! Izabrali su me!'
'Stvarno? Ne lažeš?'
'Ne, sad više nema potrebe!'



Biciklist, na pješačkom prijelazu u punom trku obara nekog pješaka, pa ga tješi:
- Kakvu vi sreću imate!
- Kakvu sreću? - ljuti se pješak - kad sam se sav polomio!
- Ama, sreća tvoja što su mi oduzeli dozvolu, jer ja inače vozim autobus



Budi se Mujo iz kome nakon prometne nesreće i pita:
'Gdje se ja to nalazim?'
Odgovara mu netko: 'U sobi broj 11.'
'U bolnici ili zatvoru?'



Kako se ljudi izležavaju u Černobilu?
Dignu svih osam u zrak.



Zvoni telefon u policijskoj stanici i javi se dežurni: 'Dobar dan, izvolite.'
'Brzo, pomozite mi! Ušla mi je mačka u kuću!
'Nema razloga za paniku, gospođo.'
'Ma, kakva gospođa - ovdje papagaj!'




<< Arhiva >>