Vražji mobiteli hehe..

10.06.2019.



Stariji par lezi u krevetu.
Muz je skoro vec zaspao, zena si je zazeljela malo romantike:
Ona: Dok si me jos osvajao, uvece si me drzao za ruku.
Polako se je okrenuo, za sekundu je primio za ruku,
zatim opet pokusao zaspati.
Kroz nekoliko sekundi: Zatim si me poljubio.
Opet se je okrenuo, poljubio je u obraz i zavalio na drugu stranu.
Kroz pola minute: Onda si me grickao po vratu.
Tip ljuto digne pokrivac i ustane.
Kamo ides ?
Po zube !!!



Fata na jednoj nozi napisala 8.Mart ,a na drugoj 1.Maj.
Vidio to Mujo i pita: Fato,sta ti to znaci?
Pa da navratis ponekad,između praznika,kaze Fata



Djeda lezi u postelji, na samrti. Svodi racune i sprema se za nebo.
Kad odjednom, osjeti stari, dobro poznati miris - strudla s makom!
Pozeli da sa tim ukusom ode na onaj svijet, i “nadljudskim”
naporom krene
da puzi ka kuhinji. Konacno, s poda uspije da pruzi ruku ka stolu i
posluzavniku.
U tom trenutku , baba ga pljesnu po ruci:
"Ne diraj, to je za sahranu!"



Pisala djeca sastav u školi.
Tema: "45 godina mraka pod Titom."
Mali Mujo završi za 2 minuta i krene napolje.
Učiteljica ga pita: "Kuda Mujo?"
"Ja sam završio," kaže on.
Učiteljica otvori svesku, a Mujo napisao samo jednu rečenicu:
"Jeb'o mater ko upali svjetlo!"



Muškarci su kao klozeti ili su zauzeti ili usrani.



Kakva je razlika između žene i auta ?
Nikakva .
što bolje izgleda to ti je održavanje skuplje a pored toga
svi bi probali bar jedan krug



Q: Zašto žene glume orgazam?
A: Zato što misle da nas je briga da li su ga doživjele.


<< Arhiva >>