Ugodan vikend uz sladoled hehe..

07.06.2019.



Raspravljaju se Hrvat i Bosanac:
- Hrvat:"Mi imamo srebro sa Mundijala."
- Bosanac: "Mi imamo Bakira."
- Hrvat: "Mi imamo najbolje razvijen turizam na Balkanu."
- Bosanac: "Mi imamo Bakira."
- Hrvat: "Mi imamo puno više autoputa od vas."
- Bosanac: "Mi imamo Bakira."
- Hrvat: "Pa dobro jebem ga, imate li vi išta drugo sem Bakira?"
- Bosanac: "Jarane, i vi da imate Bakira ne bi imali više ništa drugo."



Prolazi stara Ciganka kroz mahalu i vidi dvoje djece u otvoru od šahta.
- Šta radite deco ljubi vas baba?
- Ništa baba, jebemo se malo
- Ako deco, ako, ja mislila vi nešta čačkate oko vodovod.



Šta je vitalni kapacitet pluća?
Kad puhneš volu u šupak da mu ispraviš rogove.



- Tata, odlucio sam vise da ne zivim sa vama.
Dosta mi je vise dosade, pravila, svega. Idem na putovanje,
da jurim zenske,
da pijem pivo, da se zajebavam!
-Sine?
- Molim tata?
- Jel mogu i ja sa tobom?



Došla baba do tezge sa ribom i pita momka koji prodaje:
- Sine, je l' ti svježa ova riba?
- Jest baba, vidiš valjda da je živa
- I ja sam živa, pitala sam da l' je svježa?



Perica:
- Tata, a sta je to otrov za miseve?
Tata:
- To ti je,sine, macka u prahu.



Kaže mama Perici:
"Sine ajde malo uči, ostavi taj telefon."
Perica odgovara:
"Ali mama znam sve"
Mama ga upita:
"Kako se zove toranj u Parizu? "
Perica:
" Ajfonov toranj"




<< Arhiva >>