Tjedan dana odmora hehe..

24.05.2019.

Napraviti cemo stanku od tjedan dana,da napunimo energije i malkice
se odmorimo..Citamo se za 8 dana ponovo ako Bog da hehe,a do
tada ostajte mi zdravi i veseli...



-Hoces li se udati za mene?
-Hocu ako prodaš kravu.
-Oj, vidi nje...nije se ni udala a već ljubomorna



Velim ženi :"Dodaj mi novine !"
A ona će uvredljivo , te ostario si , te pregazilo te vrijeme ,
te tko se još danas korist novinama , te internet...
i sve tako...i doda mi svoj mobitel...
I to nije kraj.
Tek sada su počele uvrede , nakon što sam na zidu
ubio muhu njenim mobitelom.



Isle 3 kornjace na piknik i kada su stigle tamo provale da su
zaboravile da ponesu vodu. Izvlace slamku koja ce da ide po vodu
i izvuku opet ovu najgluplju, a ona ce:
- E necu da idem, prosli put ste sve pojeli kada sam ja otisla po
vodu!
- Ma obecavamo da necemo ovaj put!
Ode kornjaca i vrijeme polako prolazi, 1 dan, mjsec dana, godinu dana.
Kornjace vec postale nervozne i raspravljaju se da li da jedu:
- Da mi krenemo da jedemo?
- NE! Obecale smo..
Prodju 2 godine, 3 godine, a tek ce jedna drugoj:
- E ne mogu vise da cekam, ajde da jedemo!
U tom trenutku izlazi treca kornjaca iz zbuna i kaze:
- E tek SADA NECU da idem po vodu !



Zasto crnogorac pusta brkove???
Da bi licio na majku!!!



Sta je najteze crnogorcu da uradi kad ustane iz kreveta?
Da prebaci ordenje sa pidzame na odijelo



Pita policajac blagajnika banke koja je treći put opljačkana:
"Što ste primjetili na napadaču?"
"Da svaki put na sebi ima skuplje odijelo!"



- Bas dobro sto sam te vidio - kaze
ginekolog prijatelju- Tvoja je bila kod
mene na pregledu i imam dobru i losu
vijest za tebe.Losa je da tvoja zena
ima polnu bolest.
- A dobra
- Nije je dobila od tebe!




<< Arhiva >>