Malo voća i povrća hehe

02.05.2019.




Sudac pita optuženoga:
- "Zašto ste ubili zeca kad niste član lovačkog društva?"
Optuženi:
- "A zašto je on jeo moj kupus kad nije član moje obitelji?"



Zaustavi pandur čovjeka i pita ga:
Šta imaš u gepeku?
Pola teleta - odgovori ovaj.
Tek će ovaj: Je l' živo?



Sjedi Škot i plače.
- Što plačeš? - pita ga drugi Škot.
- Ma, kupio sam dva bingo loza i dobio superbingo!
- Pa što onda plačeš?
- Pa što sam, kuku meni, kupio dva!



- Kako se zove zenska koja ulazi u muski wc?
- Cistacica.



Došao mali Ivica iz škole i pita majku:
"Mama, što to znači biti impotentan?"
"Sine, to ti je kad kuhanim špagetama igraš pikado!"



Učitelj pita sina jednog trgovca:
-Koliko je pet i šest?
A ovaj odgovara:-Jel kada se kupuje ili kada se prodaje?



- Kako je bilo na prvom sastanku sa onim geografom?
- pita devojka prijateljicu.
- Prešla sam se. Mislila sam da uvijek možeš da procjeniš ljude
prema njihovoj profesiji, ali ovaj geograf uopce nije poznavao granice.




<< Arhiva >>