Sretan vam Praznik rada hehe..

01.05.2019.



S kim ste se sudarili?
- upita policajac vozača.
Nemam pojma s kim, pobjegao je, onuda ...
niz provaliju.



- Koja je razlika između naših i američkih policajaca?
- Američki su policemani, a naši su polupismeni.



Prevrne se čamac sa Lalom, Srbijancem i Crnogorcem na Nilu.
Skoče tri krokodila i pojedu ih. Poslije tri dana leže isti krokodili na plaži i boluju.....
Kaže prvi:
- kud pojedoh onog Lalu onako masnog. Podrigujem i prdim,
sav sam se naduo od njega.
Drugi odgovara:
- Ma lako je tebi. Ja sam izjeo onog Srbijanca, žilav, ma užas božiji.
Muče me grčevi cijeli dan,
Tek će treći.
- E lako je vama. Ja već treći dan serem ordenje.


Kad god geldam reklame na RTL-u prekine me neki dobar film.



Huso je za rođendan dobio digitalni sat.
Čim ga je stavio na ruku, zapitaše ga gosti:- "Hajde slavljeniče,
da čujemo koliko je sati!"
- "Ne bih znao reći..."
- "Kako ne bi?"
- "Pa tako! Hajde vi otprve podjelite 18 sa 29!?!"



Vodili ljubav Sasa Matic i Marija Serifovic, kaze Sasa njoj:
- A da ti ipak stavis kesu na glavu?



Kaže Perica tati: 'Tata, na vratima je neki čovjek.
Traži dobrovoljni prilog za bazen.'
'Dobro, daj mu čašu vode.




<< Arhiva >>