Kakve gaće nosite hehe..

26.03.2019.



Čovjek stoji u redu u supermarketu
kad spazi zanosnu plavušu iza njega kako mu maše i smije se.
Iznenadio se da mu maše takva ljepotica, iako mu se odnekud činila
poznatom, nije imao pojma odakle, pa je upita:
"Oprostite, mi se znamo?"
Ona mu odgovori: "Možda se varam, ali mislim da ste
vi otac jednog mog djeteta!"
Film mu se vrati unazad na dogadjaj kad je jedan
jedini put bio nevjeran:
- "Bože, jeste vi striptizeta s'moje momačke večeri, koju
sam pred svim ortacima ševio na biljarskom stolu, dok me je
vaša prijateljica mlatila po guzi mokrim celerom i
gurala mi krastavac u šupak?"
Ne - odgovori ona. Ja vašem sinu predajem engleski.



Ulazi pirocanac u kucu i sa vrata viceeee:
-sine kazi dragickaaa!???
Sin:
-dragicka tata!!!
pirocanac:
- za malo danas da ti kupim patike!!!



Pere Fata veš na potoku.
Prođe Mujo i malo je otpozadi..
Prođe Haso pa i on...
Vidi medvjed što su radili pa i on uradi isto.
Fata ne prekida pranje te samo vikne - ti zadnji u
bundici ostavi broj mobilnog...



Da bi te zena pazljivo slusala moras pricati u snu.



Mrkli mrak u šumi. Ništa se ne vidi, ni prst pred okom.
Odjednom, nalete jedan na drugog zeka i tvor. Tvor, sav preplašen, upita:
Ko si ti? Opiši se!
Krznat sam, jedem kupus i šargarepu - odgovori zeka.
Daj bre, zeko, umalo da me strefi srčka.
A ko si ti? - upita zeka.
Crn sam, kradem kokoške i smrdim!
Na to će zeka:
Idi bre, cigo, u pičku materinu, isprepada me!



Pita učiteljica malog Muju šta mu mater radi i kako žive.
- Moja mama je prositutka i dobro zarađuje tako da dobro
živimo i imamo sve sto nam treba.
Učiteljici bi nezgodno pa preformulira pitanje za Sulju.
- šta tvoj otac radi i kako živite ?
- Moj otac je policajac i malo piše kazne za državu a malo za
sebe i mi lijepo živimo i imamo sve što nam treba.
Dođe red i na malog Hasana a on ne čekajući pitanje
poče govoriti učiteljici :
Moj je otac vozač kamiona i da nije Mujine matere i
Suljinog oca, jebem li im mater, i mi bi super živjeli !!!!



Došla Zagorka na kontrolu kod Ginekologa:
– Gospođo, vidim da su vam nove protuupalne tablete pomogle.
– Kaj mi to povedate, čiste bedastoće!?
– Ali gospođo, upala vam je prošla!
– Eee, a da nije bilo suseda Jure i njegovog Kure,
izgorijela bi ona cijela od temperature!




<< Arhiva >>