U svijetu životinja hehe..

25.03.2019.



Sta radi pirocanac kad ima tvrdu stolicu?
- Baci dinar u WC solju da mu zine dupe!!!



-Koja je sličnost između praseta i novog šefa?
-I jedno i drugo poslije pola godine postaju teške svinje.



Marihuana je biljka koja, kako tvrde, može da prouzrokuje
veću sreću od djeteline s četiri lista.



Udje Mujo u banku i trazi da mu isplate 200 eura.
Službenik pripremi novac, pruzi mu formular:
- Potpisite ovdje...
- Necu ja nista potpisivati.
- ?! ... Ali bez potpisa nema isplate.
- Ne mere, jel ? Odo onda ja u drugu banku.
Predje ti Mujo preko puta u drugu banku.
- Dajte mi 200 eura.
- Evo, potpisite ovdje...
- Necu ti ja nista potpisivati. Babo mi je rek'o da nista ne potpisujem.
- ?! ... Jeste li vi Bosanac ?
- Jasta!!!
Slulbenik uzme čekić ispod šaltera i mazne Muju po glavi:
- POTPIŠI OVDJE, JEBO TE OTAC BLESAVI !!!
Potpise Mujo.
Izvolite. 50, 100, 150, 200.
Izade Mujo i sretne službenika iz prve banke.
- I? Jeste li dobili pare?
- Da.
- Bez potpisa???
- Jok, potpis'o.
- Pa, sto niste kod mene potpisali?!
- Eee, pa niste mi objasnili.



Završila prva bračna noć. Mlada gunđa:
Uopcw nisi ispunio moja očekivanja!
Šta ću, rekao sam da ću ispuniti prazninu u tvom životu,
ali pojma nisam imao koliko je velika.



Dječak sjedi na trotoaru i plače.
Dolazi Superman i pita ga-"Ko te dirao dečko?"
Dječak kroz suze odgovara-"Chuck Norris"
Superman -"E ebi ga ,što si ga zaebavao...."



- Čujem, učio si kineski?
- Tja, jesam nekog jada.
- Pa, jesi li štogod upamtio?
- Tja, jesam nekog jada.
- Baš me interesuje kako se na kineskom kaže impotencija?
- Jao - pao!




PS.Mozda vec znate,27.04 su izbori za Miss Hrvatske,kandidatkinje su trenutno u Splitu
na pripremama...Medju ucesnicama je da se malkice pohvalim i moja necakinja Eva
Kljajic iz Poreca... OVDJE mozete pogledati sve ovogodisnje kandidatkinje pa ako vam se Eva svidja
da joj date podrsku i lajkic..Hvala svima unaprijed..


<< Arhiva >>