Ima li kakvih svatova za vikend hehe..

22.03.2019.



Kada počinje život ?
1) Prema rimskom pravu život počinje rođenjem...
2) Prema katoličkoj crkvi život počinje začečem...
3) Ustvari život počinje kad se djeca odsele a kućni ljubimci uginu!



Za vrijeme rata, pustili Fatu Srbi iz logora , naisli novinari, te pitaju je:
-Jesu li vas silovali?
-Jesu, samo bilo je i gorih stvari!
-Sta je gore od silovanja?
-Vrijedjali su me na nacionalnoj osnovi!
-Kako to?
-Rekli su mi da imam picku ko sajkacu!



Došao Mujo u policiju prijaviti da je Fata nestala.
Kada tamo - već jedan čovjek prijavljuje da je i njemu
nestala žena Katarina.
Pita policajac kako izgleda Katarina, a ovaj će:
- Visoka lijepa, plava, ima velike grudi ...
Zatim pita Muju, kako izgelda Fata, a Mujo će:
- Jebo Fatu, aj' da tražimo Katarinu



Došla Crvenkapica na radio, priđe tehničaru za miks-pultom i reče:
-"Dobar dan. Ja bih da pozdravim baku preko radija".
Čovjek je odmjeri od glave do pete:
-"Žao mi je, ali mi ne radimo takve stvari."
Na to će Crvenkapica:
-"Ali ja ću učiniti... sve, samo mi dajte da pozdravim baku".
Tehničar, malo zbunjen, upita:
-"Baš SVE?"
Crvenkapica veselo klimne glavom.
Tehničar izvadi svog "Malog Ali Tehničara" iz gaća, a
Crvenkapa će zbunjeno:
-"Znate, ja to još nikad nisam radila."
-"Samo ga ti uzmi u ruku, sve ostalo ide samo od sebe."-doda tehničar,
zatvori oči i uvali se u stolicu.
Crvenkapa ga klekne, uzme ga lijevom rukom, desnom rukom
par puta "pokuca" na njega i počne:
-"Draga bako..."...



Pita mali Perica policajca:
-Ciko , koliko je sati?
-15,30!
-Ocete li da dodjete da mi ga popusite u 16,00?!
Policajac iznerviran poceo da juri Pericu,
kad sretne ga njegov prijatelj policajac te upita:
-Sta juris ovo dijete ?
-Rekao je da mu ga popusim u 16,00!
-Pa gde si zapeo covjece, sada je tek 15,35!



Kaze Mujo Fati:
-Sta je to u tvojim venama pa me tjera drugim zenama....
a Fata mu odgovara
-"Isto sto i u tvojim mudima pa me tjera drugim ljudima".



Sva djeca u razredu se slikala za razrednu fotku, i učiteljica ih posle
uvjerava da kupe sliku:
-Djeco, pomislite samo, za dvadeset godina kad budete gledali sliku,
reći ćete: ovo je Sonja, ona je pravnik, a vidi i Vladu, on je ljekar..
A tihi glasić iz pozadine dobaci:
-A ovo je učiteljica, ona je mrtva.




<< Arhiva >>