Fejs poruke hehe..

21.03.2019.



Negdjeizmeđu Pirota i Bele Palanke,
Piroćanac u vozu, raširio maramice sa čvarcima na krilu, a
preko puta njega sjedi opasna riba...
- "Devojče, ne me se tiče, ali vidi ti se piče!"
- "Ne te se tiče moje piče!"
- "Ne me se tiče, al na miška mi utiče, čvarci mi razmiče!



Bila Fata u Parizu mjesec dana. Vratila se u Sarajevo a
zagorjeli Mujo navali na nju:
- "U Mujo koliko si glup, u Parizu to rade jezikom." Mujo
sta ce uze da lize, ali posto mu je bilo grozno upita Fatu:
- "Mogul da stavim malo secera?"
- "Moze." rece Fata. Poslije jednog minuta dize se Mujo i
poce da trazi po fijokama:
- "Jeli znas gdje su mi naocale za sunce?"
- "Sta ce ti?" pita Fata
- "Prdis zeno pa mi ide secer u oci."



Angazovali crnogorca da statira u jednom filmu.
Uloga mu se sastojala da lezi na plazi. Dolazi reziser filma i kaze
mu da proseta do jednog kamena na kraju plaze. Na to ce crnogorac:
- "Nisam ti ja kaskader, ja sam ti glumac!"



Bili Pero i Jozo u Njemackoj. Jozo se vrati sa BMW, a Pere još nema
pa se perina žena Mara zabrinula.
Mara: - Pa moj Jozo, gdje mi je Pero?
Jozo: - On ce doci sa vlakom!
Mara: - Oj, jadna ja, gdje ce ga parkirat?



Buduće svršeno vrijeme
- Seljak goni svinju kroz dvorište i kaže:
- "JEB'O SAM TI MATER AKO TE UHVATIM!"



Poslala zena muza da kupi kilo puzeva na pijaci...
Medjutim,muz sreo prijatelja kog dugo nije video,pa ode kod njega
da se malo ispricaju. Pricali ,pricali , pa tako prosao cijeli jedan dan....
Covjek poso kuci i razmislja kako da se izvuce pred zenom.
Na kraju se sjeti , poslaze puzeve pred vrata i pozvoni...
kad je zena otvorila muz ce:
- 'Ajmo, momci, jos samo malo pa smo stigli!



Koja je razlika između vile i vještice?
- 5 godina braka.




<< Arhiva >>