Svi na bicikla hehe..

18.03.2019.



Došao Crnogorac kod oca pa kaže:
- Stari ja bi se ženio.
- Pa ajde onda.
I tako on dovede Slovenku.
Prvu noć se skine pred njom i pita:
- Mila, što je ovo?
A ona će u čudu:
- Pa... Kita.
- Marš bezobraznice! Kurvo jedna, neću te u kući! - i istjera ju.
Drugi dan on dovede Hrvaticu, skine se pred njom i pita:
- Reci, znaš li što je to?
- Pa ..kurac, što bi drugo bilo.
- Marš van kurvestino da te moje oči više ne vide!
Treći dan on dovede Bosanku, skine se pred njom i pita ju:
- Što je to?
Odgovara ona:
- Pa... Ne znam.
A on sav razdragan i veseo joj kaže:
- E ti si mi časna, nevina i fina! E vidiš draga moja, to je kurac.
A Bosanka će na to:
- ŠTA?!?!? TO KURCA VIDJELO NIJE!!!



Pričaju Japanac i Mujo što im je najvažnije u životu...
Kaže Japanac: "Meni je prvo moja zemlja, drugo mi je moj
posao, a treće moja obitelj..."
A Mujo kaže: "Kod mene nije tako, nego naopako: prvo mi je
moja obitelj, onda posao, a Japan mi je tek na trećem mjestu..."



Grobar je radio kasno jedne noći.
Pripremao je tijelo gospodina Drljače,
koji je trebao biti kremiran,
i ustanovio frapantnu činjenicu.
Drljača je imao najveći privatni dio tijela koji je ovaj ikada vidio!
Izvinjavam se gospodine Drljača," komentarisao je grobar,
"Ne mogu da dozvolim da tako impresivan primjerak bude
kremiran, to mora da bude sačuvano za potomstvo."
Potom je odstranio cijenjeni primjerak, spakovao ga je u
staklenku i ponio kući.....
"Imam nešto da ti pokažem, nećeš vjerovati svojim očima,"
rekao je ženi otvarajući torbu.
"Gospode Bože!" žena je uzviknula prestravljeno,
"Drljača je mrtav!"



Dobio Mujo posao kao vozac autobusa i prvi dan kaze njumu sef:
- "Mujo moraces da vozis i da naplacujes karte"
- "Nema problema", kaze Mujo.
Isti dan upao Mujo sa autobusom u neku provaliju. Dolazi sef kod
njega i pita on njega kako se sve to desilo. A Mujo ce:
- "Nemam ti ja blage veze, ja sam bio iza i naplacivao karte."



Ulazi Mujo u kafić i zatekne Hasu kako tužan sjedi za šankom i pije.
Priđe mu i upita ga:
- "Haso šta ti je?"
- "Ma ništa. U junu mi je umrla majka i ostavila mi 10.000 maraka."
- "Uuu, umrla ti majka, nisam znao,moja sućut."
- "Zatim mi je u julu umro otac i ostavio mi 15.000 maraka."
- "I otac ti umro? Žao mi je..."
- "Onda mi u augustu umrla tetka i ostavila mi 20.000 maraka."
- "Tri člana obitelji za tri mjeseca? Mora da ti je teško."
- "Kako ne bi bilo? Ovog mjeseca ništa, ni marke."



Kakva je razlika između WINDOWS-a i KURCA?
Nema razlike, oba ti padnu kada ti najviše trebaju!



Pita unuka baku.
Bako, šta je to sex?
-Kaze ona, ovo ti je ovako: Kad je u drugom
svjetskom ratu dosao Svabo kod mene i silovao me, i poslije platio 10
maraka, to ti je sex.
--Onda se vratio u jedinicu i doveo cijeli vod. Svi su
me silovali i svaki je platio po deset maraka. To ti je grupni sex.
-- A sta
je onda ljubav? - pita unuka
--E pa ljubav su izmislili partizani, koji
nisu htjeli platiti.




<< Arhiva >>