Opet kod doktora hehe..

20.02.2019.



Tek što su Mujo i Fata počeli da vode ljubav,
Mujica upade u sobu.
- Šta to radiš, tata?
- Znaš da si uvijek želeo brata.Stavljam brata u tvoju majku i on će se
pridružiti našoj porodici za devet mjeseci.
Dječak se zahvali roditeljima i zatvori vrata.
Sljedeće večeri, Mujo nadje sina ispred kuce kako plače.
- Šta je bilo, sine?
- Tata, znaš kako si stavljao brata u mamu, za mene?
E, pa postar ga je pojeo jutros.



Školski psiholog pita malog Ivicu:
Što bi želio raditi kad odrasteš?
- Sanjam o tome da zarađujem 100 tisuca mjesečno,
kao moj tata.
- Zar tvoj tata zarađuje 100 tisuca mjesečno?! - upita zapanjeno psiholog.
- Ma ne, on takođe sanja o tome....



Ja u prodavnici:
- Je l’ ima kruha?
- Nema.
Sutradan:
- Je l’ ima kruha?
- Ima od juče.
- ?!?!



Dolazi Cigo kod doktora:
Doktore, doktore, kašljem, ne mogu disati, umirem...
Smirite se, samo polako. Recite mi, da li je neko u vašoj porodici imao TBC?
TBC niko nikad nije imao, ali moj stric u Njemačku je imao BMW!



-Šta je to impotencija?
-?
-Kad je muškarac opušten do jaja.



Pita tinejdžer Rom oca:
- "Tato, ćeš mi kupiš jedan taki Mercedes?"
- "Radi, sine, pa zaradi. Ja sam tries godine radio u Nemačku ko konj."
- "Ja to ne mogu. Ja ću moram da radim ko limar, il ko čistač.



Haso bolan zašto piješ toliko??"
- "Pokušavam da udavim probleme ali prokleta djubrad znaju plivati!!!"




<< Arhiva >>