Haljinice,suknjice hehe..

19.02.2019.



Pita nastavnik Pericu:
Perice, ko se juče penjao na moju jabuku?
Nastavniče, ovdje iz zadnje klupe ne mogu ništa da vas čujem.
Kako ne mozeš? Dođi i sjedi na moje mjesto, a ja ću na tvoje,
pa mi postavi pitanje.
Promjenili mjesta, pa će Perica:
Nastavniče, ko je noćas spavao sa mojom komšinicom
kada joj je muž izašao?
Nastavnik će:
U pravu si Perice, ovde u posljednjoj klupi se ništa ne čuje.



Pitaju Muju:
- "Šta ti Mujo imaš od škole?"
A Mujo će na to:
- "A šta imam, 200 metara!



Kaže učiteljica djeci:
- Znate li djeco da se u našoj zemlji mjesečno potroši
preko 20 kg wc papira po glavi stanovnika.
Jedino Perica podigao ruku, a učiteljica ga pita:
- Što nije jasno, Perice?
- Pa nije mi jasno, što po glavi?



Ulazi plavusa u autobus i ustaje policajac da joj ustupi mesto.
- Jao bas ste pravi menadzer. - kaze plavusa.
- Hvala na kontinentu. - kaze pandur.



kakva je razlika izmedju, padobrana i kondoma:
padobran kad pukne jedan zivot manje:
a kondom kad pukne jedan zivot vise..



Dodje Perica kuci i kaze tati: Tata jedan decko mi govori da sam peder!
Pa opali mu samar
Ne mogu presladak mi je



Znanstveno je dokazano, da je zena zadovoljna duljinom od 8,5 cm.
I sasvim joj je svejedno je li to Visa, MasterCard ili American Express.




<< Arhiva >>