malo karikaturica hehe...

06.02.2019.



Žena dolazi u bračno savjetovalište:
- Ja volim njega, on luduje za mnom, imamo
zajedničke sklonosti. Uz to, on odlično zarađuje i presretni
smo kad smo zajedno.
- Pa u čemu je onda problem?
- Ne znam što da kažem svom mužu.



Zaustavija se autobus u Travniku na proširenju ,
vozač se digne i govori:
'Imate pauzu od pola sata,možete negdi popit kavu,
nešto pojest il završit fakultet...



Kako se zove pijani Teletabis?
Drinki-vinki.



Kakve košarkaši imaju cure?
Do jaja.



BOSANSKA LJUBAVNA POEZIJA
Vjetar duva,
šljive otpadaju
trule šljive muve spopadaju.
Krmci jedu da ne propadaju,
tvoje mi se oči dopadaju.
Tvoje oči ko farovi Fiće
ti si moje omiljeno biće.
Sunce je raspizdilo svoje zrake,
vrapci se deru ko konji,
mene piči depresija,
u duši mi opsesija,
Jebo mater ako te ne volim!



Mujo svoju ženu stalno zvao kravom.
Ona se naljuti, tuži ga i dobije parnicu -
sudija mu zabrani da je tako zove, inače ode u ćorku.
Kad su stigli kući, žena počne da ga provocira:
Aaa, ne smiješ da me zoveš kravom!
A čovjek će:
Ćuti, ženo, nemoj da te udarim među rogove



SMS Poruka:
Ja bi tebe oralno, ali to nije normalno. Ako bi te analno,
to bi bilo banalno.
Kada bi te perverzno, to bi bilo bezvezno.
Zato ću te klasično, bit će fantastično!




<< Arhiva >>