Lijepe klupice hehe..

29.01.2019.



Zet pitao doktora za punicino zdravlje:
- Što joj je?
- Ono najgore.
- E? Pa, što je!?
- Ništa! Nije joj ništa!



Zavladala glad u sumi i stigla jedva nekako humanitarna pomoc.
Sve zivotinje stoje u redu i cekaju da prime paket,
jedino krene vuk preko reda.
Kad neko iz reda: "Kud ces ti preko reda"?.
Vuk se okrene i veli: "Ko je to reko", a ono svi u redu sute,
nitko se ne javlja.
Kad nakon nekog vremena ide i medo preko reda,
a opet neko iz reda
"Kud ces ti preko reda"?
Medo se okrene i veli: "Ko je to reko", a ono opet svi u
redu sute, nitko se ne javlja.
Ide sad lav preko reda kad opet neko:" E, kud ces ti preko reda"?
Okrene se lav i veli:"Ko je to reko", a ono opet svi sute.
Kad poceo padati mrak i ono dolazi zeko zadnji na red, a ono
ostalo samo 6 piva i veli mu ovaj sto je djelio:
"Jebi ga zeko, uzmi ako oces vise nista nemam sve sam podjelio".
Uzme zeko pive i ode u svoju rupu, kad nakon sat vremena
iz rupe se zacuje:
"STA KO JE REKO, ZEKO JE REKO" !!!



Dodje prasac do uticnice i pita:
- A zasto su tebe zazidali?



...Sjede unuk i deda na ribiciji. Deda otvori pivo i potegne
gutljaj.
Unuk ga pita:- Deda das meni malo pive?
Deda veli:- Mali, mores si ti presavinuti pimpek do guzice?
Unuk veli:- Nemrem.
Deda veli:- Je, onda si jos premladi da bi pil pivo.
Kad su isli doma, kupe dvije instant lutrije. Deda zagrebe
svoju,i nista.
Unuk zagrebe svoju,i ono 1000 000 kuna.
Deda ga pita:- Mali,budemo mi podjelili pola pola taj dobitak?
A unuk pita njega:- Deda,a mores si ti presavinuti pimpek do
guzice?
Deda sretan veli:- Mogu!
A unuk mu veli:- E pa onda se jebi!



Bosanska TV.
Igra se utakmica u Juznoj Americi.
Nakon 20 min. prva zamjena.
- "Dragi gledaoci, upravo izlazi Cambio a ulazi Cambio!!"
- "Da to je vjerojatno neki rodjak"
Nakon 65 min. Ponovno zamjena.
- "Dragi gledaoci ponovno zamjena izlazi Cambio nakon samo 40 min a ponovno
ulazi Cambio. Pa ovo je cijela porodica"
Pred kraj :
- "Ispricavam se zbog netocnih navoda, cambio u prijevodu znaci zamjena"



Sjede gradjevinski radnici Englez, Francuz i Mujo na 20 katu zgrade koja
se gradi i otvaraju paketice sa doruckom:
Englez: "Shit! Opet mi je Mary napravila tost sa putrom i sirom. Vec 20
godina mi pravi isto svaki dan. Ako mi i sutra smjesti isto, skacem dolje
da se ubijem!"
Francuz: "Mon Dieu! I meni je Jacqueline opet napravila baget sa
majonezom, brijem i gljivama. Ako sutra bude isto, solidarno skacem i ja!"
Mujo: "jebemu mater, evo u mene opet naki glupi hljeb sa marmeladom! Ako i
sutra bude isto, vala eto i mene za vama dolje!"
Naravno, sutradan kao i do tada, svi imaju isto za dorucak. Skoci Englez,
skoci Francuz, i nas Mujo hrabro za njima.
Na sahrani njih trojice stoje Mary, Jacqueline i Fata:
Mary: "Dear God! Da smo samo znale sta ih tisti. Da su nam bar jednom rekli
da ne vole jesti uvijek isto. Oh, mucenici jadni. Pa napravila bih neki
drugi sendvic. (Smrc)"
Jacqueline: "Da, draga moja (smrc), i ja bih mom muzu napravila nesto
drugo; da sam samo znala..."
Fata: "Jes' vala... (pauza). Samo ne znam sto skoci Mujo. On je vazda sam
spremo svoj dorucak..."



Dosla crvenkapica na radio postaju. Pita ona spikera da li bi mogla
cestitat baki 80-ti rodjendan?
Gleda je spiker i vidi razvila se crvenkapica, pocnu mu curit zazubice.
Skine on hlace i gace izvadi cunu i kaze: Cuj mala, znas
sto ti je ciniti!
Uzme "ga" crvenkapica u ruku i kaze: "JEDAN, JEDAN! DRAGA BAKO..."








<< Arhiva >>