Malkice do Bosne hehe..

23.01.2019.



Razne babe i tetke su mi na vjenčanjima
stalno prilazile, gurkale me u rebra i govorile:
"Ti si sljedeći!".
Naglo su prestale kad sam ja počeo da isto
govorim njima na sahranama.



Zašto je Bog izmislio tsunami?
-Da bi i siromašni ljudi vidjeli more!



Zove Ciga iz vojske kuci:
"Tata sta ima novo?"
"Porodila ti se zena."
"A sta sam dobio?''
"Brata"



Kupa se mali Ciga, pa viče iz kupatila:
- Tata, tata, skin'o sam prvi sloj!
- Ribaj sine, ribaj!
Poslije nekog vremena opet će mali Ciga:
- Tata, tata, skin'o sam i drugi sloj!
- Ribaj, ribaj, sine!
-Tata, tata, evo naš'o sam i majicu!



Kako ce slijepac da pronađe deveti red,
osamnaestu stolicu sa lijeve strane u punom kazalistu?
- Teško.



Slom živaca je nasljedna bolest.
Naslijeđu je roditelji od djece.



Samo se u ratu isplati biti promašeni slučaj.




<< Arhiva >>