Putin hehe....

22.01.2019.



Leti superman iznad metropolisa i
vidi superzenu na krovu. Lezi ona gola na ledima sa
rasirenim nogama i misli si superman: -Budem ja uletio
tamo, pojebo je i izaso prije nego sto skuzi, ipak sam brzi
od metka... I odluci si on, uleti, pojebe je i zbrise....
Superzena pocne gledat okolo i kaze: -U jebot sta je to bilo?
a nevidljivi covjek na to odgovara:
-Neznam, al supak me rastura....



Gost dolazi u kuću fabrikanta prezervativa, a u njoj- petnaestoro djece.
-Zar su sve ovo vaša djeca? - upita gost. Pa, za jednog
vlasnika fabrike prezervativa to baš i nije neka reklama.
-To i nije reklama, to su reklamacije. - odgovori domaćin.



Na žurki obrati se domaćica uglednom gospodinu:
- Ponudila bih vas alkoholom, ali vi ste predsjednik
udruženja antialkoholičara.
- Ne, ja sam predsjednik udruženja za borbu protiv prostitucije.
- Ah, znala sam da nečim ne smijem da vas ponudim.



Decko: Tetoviracu drvo na stomaku.
Devojka: Sto?
Decko: Da ti bude ladovina dok ga pusis ...



Zaustavila dva policajca automobil. Kaže jedan:
Hajde da zapišemo broj tablica, pa da ga provjerimo.
Važi! Ja ću s prednje strane, a ti idi sa zadnje.



Jutarnji program na crnogorskom radiju. Priča spiker:
A sada jutarnje razgibavanje: jedan-dva, jedan-dva, jedan-dva...
Dobro, a sada drugi očni kapak!



Pitali Crnogorca:
Što radiš u slobodno vrijeme?
Da ti pravo kažem, ništa, a nemam ni vremena - odgovori on.






<< Arhiva >>