U domaćinstvu hehe..

21.01.2019.



kako plavusa razlikuje kurceve:
velik
veci
taman



Pred spavanje Perica se moli Bogu:
- Gospode, učini da od danas Prag bude glavni grad Finske.
Majka: - Sine, kakva je to molitva?
- Juče smo imali kontrolni iz zemljopisa.



Dvije plavuse:
- hajde da nadjemo nekog ko ima do koljena!
- nemoj, dosta mi je takvih... hajde da nadjemo
nekog ko ima do pupka!



Priča se da je Bin Laden, kada su mu marinci upali u
kucu i kad su ga upucali, imao na sebi Ronaldov dres,
zbog toga se i dalje razmislja da li je zaista mrtav ili samo glumi.



Iznervirani covjek otvara vrata ispred kojih stoje momak
i djevojka i pocinje da vice na momka:
Prvo, kazao sam ti da mi cerku vratis kuci do
ponoci a sada je 3 sata ujutru
Drugo, rekao sam ti da kada izvodis moju cerku
nesmijes da pijes a ti si potpuno pijan
Trece, ta sto si je doveo uopce nije moja kcerka...



- Moj muž me izbezumljuje svojim flegmatičnim
držanjem - žali se žena prijateljici.
- Kad se naljutim nazivam ga svakojakim imenima ali on ne reaguje.
- Kako je to moguće?
- Bio je dvadeset godina nogometni sudac.



- Da li bi spavala sa mnom za, recimo, 100 000 dolara?
- Pa da znaš, kad razmislim, bih.
- A za 5 dolara?
- Kako se samo usuđuješ? Šta ti misliš, ko sam ja?!
- To smo već utvrdili, sad se samo cijenkamo.




<< Arhiva >>