Dragi roditelji hehe..

15.01.2019.



Koja je razlika izmedju kokoske i plavuse?
Kokos sjedi samo na svojim jajima!



Idu dvije plavuse pustinjom i poslije duzeg perioda kaze jedna:
- Ja sam zedna!
- I ja sam - odgovori druga.
- Sta cemo sad?
- Hajde da kopamo pa koja prva nadje izvor, neka zove.
- Hajde!
I plavuse se bace na kopanje. Poslije duzeg vremena upita prva:
- Jesi li ti nasla nesto?
- Jesam, kurac- odgovori ova razocarano.
- Pa sto ne zoves?!



-Ko ima IQ 180?
-180 policajaca



Dolazi zena kod ginekologa i kaze:
-Doktore imam problem, kad rasirim noge moja picka peva zvezda,zvezdaaaaa,
crvenaaaa zvezda...
Kaze doktor:
-Ne brinite nista, sve je uredu, sve PICKE tako pevaju...



Molim te, Haso, pozajmi mi 1.000 eura samo do ujutro.
Može, ali samo ako ćeš da prenoćiš kod mene.



Znas da je Mujo poginuo?
Ne kako?
Kupio novi bumerang i bacio stari ..



Leži mačka u kontejneru, napušila se trave i prilazi joj baba
da baci smeće, pa kaže da je potjera: "Pis, maco!",
a maca je pogleda krvavim očima, pa kaže: "Peace, baba."




<< Arhiva >>