I ne mnogo lokati prek vikenda hehe

06.12.2018.


I ne se mnogo nalokati prek vikenda kao netko prosli hehe



UPOZORENJE:
Votka i led će upropastiti vaše bubrege.
Rum i led će upropastiti jetru.
Viski i led će upropastiti vaše srce.
Gin i led upropastit će vam mozak.
Coca cola i led će vam upropastiti zube.
Očigledno je led smrtonosan.
Upozorite prijatelje da led izbace iz upotrebe.
Kopirajte ovo i spasite
ljudske živote.
I ne zaboravite da je zbog leda potonuo i Titanik...



U autobusu se gospođa ljutito obraća putniku sa psom.
Odmaknite vašeg psa dalje, osjećam kako mi buva puzi
po nozi! Fifi skloni se, vidiš da gospođa ima buve.



El pavas?
Ne pavam.
A ta ladis?
Edem keks.
A das meni edan?
Pavam!



Telefon zvoni u noći...
Muž: - "Ako je za mene, kaži da nisam kući!"
Žena odgovara na poziv: - "On je kući."
Muž: - "Ma šta ti je....?"
Žena: - ''Za MENE je!!



Poslije rata oženio se Lala. Svatovi se razišli, a
on i Sosa pravo u krevet.
Miluje Lala Sosu po cijelom tijelu, a naročito po 'maci' i šapuće:
- Njivo moja ... neorana ...
Sutradan, u krevetu, Lala isto:
- Njivo moja ...
Treće veče, miluje Lala i tepa:
- Njivo moja ... neorana ...
- Lalo - zasikta Sosa - il' je ori, il' je sutra nosim u zadrugu!



Upoznaju se plavusa i hirurg:
-Ja sam plasticni hirurg.
-Jaooo, izgledas kao pravi.



Kviz Upitnik na bosanskoj televiziji. Voditeljka pita:
- ‘Ajmo dalje, ko je na liniji?
Takmičar:
- Derim.
Voditeljka:
- ‘Ajde Derime za 100 eura.
Takmičar:
- Ma der’o bi ja tebe i džaba!




<< Arhiva >>