Alahu dragi hehe

03.12.2018.




Imao Mujo malu firmicu i jave mu iz
općine za koju je nešto sitno radio
da su mu prebacili pare. Zovne on bankarsku službenicu u 8 ujutru i pita:
-"Jesu li mi legle pare iz općine?"
Kaže službenica :
-"Jesu, gospodine Mujo!"
I zove Mujo svaki sat do kraja radnog vremena i isto pita:
-"Jesu li mi legle pare?"
Iznervirana službenica banke u 4 poslijepodne nakon desetog poziva:
-"Jesu Mujo, pa rekla sam ti već deset puta!Nemoj biti dosadan!"
Na to će Mujo:
-"To ja samo da vidite kako je nama kad nas zovete za kredit!"!!!



Šetao Mujo sa sinom po brdu. Naiđu na neku livadu, te kaže Mujo sinu:
- Vidiš sine, ovdje je tvoj babo prvi put jebo.
A onde je stajala njena mater i gledala.
- Jao, pa šta je rekla?
- Beeeeeeeeeeeeee.



Snjeguljica je živjela sa 7 muškaraca. Jasmine i Aladin
su bili u zabranjenoj vezi.
Tarzan je hodao okolo polugol i pričao s majmunima.
Trnoružica je završila s prvim koji ju je zbario.
Ivica i Marica jedva pobjegoše vještici koja ih je htjela pojesti.
Pepeljuga je bježala po noći od kuće da bi išla na party.
Pinocchio je bio lažljivac, a Robin Hood lopov...
Te su nam priče pričali dok smo bili mali i onda se
čude kakva smo mi to generacija



Koja je glavna pouka meksičkih sapunica?
– Ne ponašajte se tako bezobrazno prema
sluškinjama, to vam je sigurno majka!



Vozi se tip motorom i slučajno pogodi vrapca u letu.
Bilo mu je žao, stao je i vidio da je vrabac još živ.
Ponese ga kući i stavi u kavez s malo vode i mrvicama kruha.
Par sati kasnije, kad se vrabac probudio,
pogledao je oko sebe i počeo se kajati:
– Rešetke, kruh, voda… ubio sam motociklistu!



Zasto ljudozderi najvise vole djevice?
Zato sto su neprskane.



Zasto Crnogorac stavlja kost u gace posle rucka?
Da bi ga pas odvukao u hladovinu.




<< Arhiva >>