Evo nam vikenda,evo nam piva hehe

19.07.2018.



Čuvajte svoje statuse.
Oni će pomoći
vašem psihijatru da vam postavi dijagnozu.



'Svi muškarci su istii !?''
- reče kineskinja koja je izgubila svog muža u gužvi.



Kad mi neka cura rekne "Svi vi muškarci ste isti"
Ja joj odgovorim "Zar nije to malo previše iskustva"



Žena kucne komšiji na vrata i kaže mu:
-"Tako imam želju večeras da se provedem, da se napijem,
da vodim ljubav cele noći. Jeste li zauzeti večeras?
-"Ne!"- odgovara komšija sav srećan.
-"Znači možete pripaziti mog psa?"



Bolesnik leži na operacijskom stolu i anesteziolog ga upita:
- Jel’ želite anesteziju koju osigurava Hrvatski zavod za
zdravstveno osiguranje ili plaćate sami?
- Ovu preko HZZO-a, molim lijepo. 
- Dobro. Ni-na-na-na, moje zlato spavaaa ....



Dok sam se sinoć vozio taksijem, vozač mi poče pričati o
tome kako je sam svoj gazda: ima svoj auto, kad hoće
radi, kad neće ne radi, kako mu niko ne naređuje šta će da radi.
U tom trenutku sam ga prekinuo:
Skrenite lijevo!



Mujo, sav razdragan, kupio veliki buket cvijeća, zazvoni Fati na vrata.
Ona otvori vrata, vidi cvijeće, zgrabi Muju, uvuče u ga stan, skine se,
legne na kauč, raširi noge i kaže:
"Ovo ti je za cvijece".
A Mujo će na to: - "De bona, ne zajebaj, matere ti, nađi neku vaznu".




<< Arhiva >>