Kockaste pošalice hehe

17.07.2018.




Tata, gdje je mama?
Eno je u njenoj sobi.
Iz kuhinje se čuje mama: Jedi govna!



-Vi ste advokat?
-Advokatica, advokatica...
-Aaa...pušite?
-Da, pušač sam.
-A SAD NISI PUŠAČICA!?



Najnovijim anketama utvrđeno je 
zašto muškarci ustaju noću. 
10 % ustaje da bi nešto pojeli, 
15% da bi otišli u wc,
75% ustaje da bi se vratilo kuci!!!



Dok sam vodio ljubav sa svojom ženom non stop sam
razmišljao i u sebi ponavljao ime svoje ljubavnice....
Da se ne bih zeznuo i na glas izgovorio njeno ime u krevetu
sa svojom ženom
I odem i kupim mačku i nazovem je ljubavničinim imenom...
Sutradan žena dolazi kući,dovodi malog maltezera i
reče mi da će ga zvati "Dragec".
i sad...sjedim,pušim,razmišljam.



- Sine, ima li petica u školi?
- Ima mama, ima, dobijaju djeca...



Kako prepoznati Mađaricu u bazenu?
Oko nje i voda proključa ...



Muji umrla punica, pa mu na sprovodu priđe jaran Haso:
- Jarane, moje saučešće, mora da je teško izgubit' pun'cu...
Mujo uzdahne:
- Bome jest... već sam kont'o da je nemoguće..






<< Arhiva >>