Ugodan vikend i uživajmo u finalu hehe..

13.07.2018.



Pita Francuz Engleza:
Zasto si tuzan?
Veli Englez Francuzu:
-I ti ces biti u nedjelju..



Englez - Ja volim pozu odozgo,
da gledam njeno lijepo lice!
Francuz - Ja volim pozu odozdo, da gledam njene velike grudi!
Hrvat- Ja volim pozu otpozadi, da gledam utakmicu.



Zašto se oženjen muškarac brže goji od neoženjenog? 
Neoženjen ode do frižidera i vidi uvijek isto, pa ode u krevet. 
Oženjen ode u krevet i vidi uvijek isto, pa ode do frižidera.



Haso: “Mujo, koliko si žena imao do sada?”
Mujo: “čekaj da razmislim…samo Fatu, a ti?”
Haso: “Nijednu.”
Mujo: “Još si nevin?”
Haso: “Jesam, ako se zatvor ne računa!”



Razveo se Mujo od 70-godišnje Fate i oženio se 20-godišnjom
Fatimom. Govori mu prijatelj Haso: 
-"Zašto nisi ostao sa Fatom, ona ti je bila vjerna, a ova druga te
vara s desetoricom mlađih od tebe?" 
-"Bolje je sudjelovati sa 10 posto u dobrom poslu, nego sa 100
posto u lošem!" - odgovori Mujo.



Razgovaraju muž i žena. Kaže ona:
- Dragi, 'ajde da se igramo jednu igru. Oboje ćemo da zamislimo jednu
osobu sa kojom bi, ako je nekada
sretnemo, mogli da spavamo i da nam
ta prevara bude oproštena.
- 'Ajde.
- Evo, ja ću prva. Džordž Kluni. Tako je zgodan, tajanstven,
sa prelepim pogledom. A ti?
- Tvoja frizerka.



Razgovaraju dvije prijateljice: 'Ne mogu vjerovati da si se
udala za tog starca!'
A druga će: 'E, draga moja, kad uzmeš lovu, ne gledaš koje
je godine štampana.'




<< Arhiva >>