Sretno Vatreni hehe..

11.07.2018.



Sreli se Englez i Francuz
Englez: U srijedu igramo s Hrvatima.
Francuz: Koja slučajnost, mi s Hrvatima
igramo u nedjelju.



O kontracepciji, po dalmatinski...

ON: Jubavi, ja više ne mogu vako. Sve mi pokvari oni komad
gume. Zašto ti ne bi lipo počela pit one tablete protiv dice, a?

ONA: A slušaj, nije da ja ne bi, i meni ona guma ide na živce,
a pogotovo jer tebe uvati mala snaga čim je navučeš, pa meni
onda bude, šta bi Srbi rekli "Đaba si krečio", i nije da te ne razumin,
virujen ti da te to može omest, a i kvari nan romantiku, ali stvar je u
tome da ti ja nisan nikada volila pit tablete, iman ka' neku urođenu
averziju, ja ti moj ti ne volin ni aspirin popit, a popijen ga doduše kad
me uvati glavobolja, iako ti mene skoro nikad ne boli glava, da kucnen
u drvo, a i da me boli ne znan bi li pila te tabletine, znaš ti da skoro
sve žene koje ja znan imaju punu boršu onih kafetina i voltarena,
ma evo ne znan in ni ime, đava će ih i znat kad svaki dan izmišljaju
nove tablete a sve samo da čovika naviknu na to pa onda više ne
moš bez tableta, postaneš ovisan pa se budiš i ligaš s tabletama,
s tin da neke žene koje znan naprimjer osim kafetina kad ih boli
glava još uzmu i apaurine i one normabele jerbo govoru da in to
ka opusti vratne mišiće, pa kad in se opustu ti mišići onda in se
opustu i vratne žile i ka navodno ih odma manje boli glava, i jako
ja ne virujen da je njima to od vratnih žila i otih mišića, nego biće
bidne nisu zadovojne vako sa cilin životon, em kriza, em mužovi
svi živčani i grintavi, a male plaće, ne mo'š na kraju miseca ni
poštene cipele kupit a kamoli štagod nako za žensku dušu, ka
amo reć lipu boršu ili bičve ili ređipet, i onda šta će svit nego udri
po tabletama, a ja ih nikad nisan volila, ni kad mi je najteže ne
padne mi na pamet popit ti otrov, nego ti ja lipo navečer skuvan
malo kamomile ka šta je i moja baba radila, kamomila ti je zakon,
umiri te boje nego ijedna tableta, šta se tiče te kontracepcije i to,
pravo da ti rečen nisan nikad ni imala potribu jerbo sa nijednin
muškin nisan bila toliko dugo da bi stigli do kontracepcije, a koju
ću se gospu i trovat za ono dva-tri puta godišnje šta mi uleti mizerije,
pa boje je onda stavit spiralu, iako ti ni ona nije baš stoposto sigurna,
kažu da je sigurna u 99,9 posto slučajeva, e, a ko meni garantira
da ja nisan baš oni pegulasti 1 posto pučanstva, a pegula jesan,
jer da nisan oli bi se s tobon motala, aj reci, al' dobro, lipo nan je,
ne mogu reć, evo da kucnen u drvo dobro se slažemo i sve to,
ali nije ti samo to problem sa ton spiralon, nego postoji mogućnost
da ženski organizam odbaci tu razumiš spiralu ka strano tilo,
a onda di si bija šta si radija a ništa, ali slažen se stobom, triba
se žena štitit, oli je malo slučajeva bilo da nesrića napravi dite i
onda pobigne ka Sanader iz Hrvatske kad je zagustilo, pa onda
eto ti nevoje, aj ti sam odgajaj dite, nemoš ni socijalnu pomoć dobit u
ovoj državi, a šta ćeš kad je sve popljačkano i prodano e,
a nego šta me gledaš tako a?
Oli si me tija nešto pitat?
ON: Jesan.
ONA: Pa pitaj.
ON: Dobro, ebem mu mater, zašto jednostavno
nisi mogla reć NEĆU!?!?!



Idealna žena je ona gluhonijema.
Ako previše zvoca, samo ugasiš svjetlo.



"Google" je žensko, 100%! Na sve ima odgovor



Mujo i Fata leže u krevetu na godišnjicu braka i Fata s uzdahom ispali:
- Znaš šta... bila sam glupa kad sam se udala za tebe...
Mujo je pogleda ispod oka:
- Znam, bona... a ja b'dala bio zaljubljen, pa nisam skont'o...



Šta djevojke moraju znati prije veze sa starijim muškarcem?
– Reanimaciju?



Radi žena u kuhinji i čuje iz dnevne sobe: "Hrk! Pljuc. Hrk! Pljuc.",
- Dragi, nije valjda da opet pljuješ u vazu?
- Ne baš, draga, ali sve sam bliži!


Ponovimo ono iz Londona kada smo pobjedili Englesku i pomogli
Rusima,nadam se da nisu zaboravili hehe

<< Arhiva >>