Djedice,bakice hehe

04.07.2018.



Dvojica narkomana uhvatili popa i
bacili ga sa zgrade.
Pop padne i pogine.
A jedan narkoman će drugom:
- "Jesam ti lijepo rekao da je pop, a ti BETMEN,
BETMEEEEN"



Gost hotela nazove recepciju i recepcioner ga pita:
– Kako Vam mogu pomoći?
Čovjek kaže:
– Ja sam gost iz sobe 458. Morate poslati odmah nekoga
u moju sobu. Imao sam svađu sa ženom i ona želi da skoči kroz prozor…!
Recepcioner odgovara:
– Oprostite, gospodine, ali to je lična stvar, a ne stvar hotela….
Gost mu odgovori:
– Slušajte, prozor se ne može otvoriti, a to je stvar održavanja
hotela, a ne moja…!



- Kako muškarac zamišlja romantično veče?
-Nogometni stadion osvjetljen svjećama.



Pitali babu šta misli da li više uživa muško ili žensko u sexu.
Kaže baba:
- "Kad vas zasvrbi uho i počešete prstom, jel' bolje prstu ili uhu?"



Postoje dve vrste žena:
- dobre žene
- jako dobre žene.
Dobre žene imaju dobro D, male P i mogu dobro držati K pri čemu je:
D - domaćinstvo, P - potrebe, a K - kuhinja.
To što ste vi pomislili, to su Jako dobre žene.



Čovjek ulazi u prodavaonicu oružja i traži pištolj.
- Što će Vam pištolj? – pita prodavač.
- Pa znate moja punica....
- Dobro, dobro, prodati ću Vam pištolj, ali tek sutra!
- Što Vi mislite, da ću se ja do sutra predomisliti?
- Ma ne čovječe, danas ste vidljivo toliko uzrujani da
biste sigurno promašili



- Kako je prijatelju?
- Ništa me ne pitaj. Gazda nas tjera da radimo za četvoricu.
- A koliko vas ima?
- Samo osmorica.




<< Arhiva >>