Za ljubitelje pizze hehe..

12.06.2018.



Poslije brodoloma spasu se samo
kapetan, dva mornara i jedna zena.
Prezivevsi cetiri dana na vodi, dodu do zakljucka da neko od njih
mora da se ubije da bi ga ostali pojeli, ili ce svi skapati od gladi.
Kapetan i dva mornara izvlace sibice i kapetan izvuce najkracu.
Polako, on uzima pistolj i prislanja ga na sljepocnicu. Na to ce
gospoda:
- Nemojte, kapetane, molim vas stanite...
- Gospodo, to je moja duznost i ja to moram da ucinim.
- Znam, ali nemojte u glavu, ja najvise volim mozak.



Pri pregledu pacijentkinje, doktor kaže:
"Vaša, pluća otkucaji srca i pritisak su u redu.
A, sad ćemo pogledati kako je vaša
mala stvar zbog koje žene imaju sve
vrste problema.
Žena se odmah počinje svlačiti...
Doktor je u tome zadržava :
"NE! NE! Obucite haljinu natrag.
Samo mi pokazite jezik!



Odsjeli direktor i tajnica u hotelu u istoj
sobi i pita direktor
– Hoćemo li spavati kao direktor i
sekretarica ili kao muž i žena?
Tajnica malo stidljivo
– Pa ko muž i žena.
Direktor se izvali na ležaj, prde i zaspa.



Šta je vazelin?
Krema koja je ušla u anale



Dosao Ciga na kontrolu kod doktora:
-Cigo, ne valja ovo nista... Sida.
-Sida doktore?!
-Da.
-Au doktore, kakva vremena dosla ni rodjenom detetu
ne mozes vise da verujes.



U sudnici sudija ispituje okrivljenog:
- "Zašto ste istukli susjeda?"
- "Zato što mi je prije 3 godine rekao da sam nilski konj."
- "Ali zašto ste ga istukli prekjuče?"
- "Tek onda sam vidio kako ta životinja izgleda."



Jel znate da su Cak Norisa dva puta ispustili
dok je bio beba?
Jednom na Hirosimu, a drugi put na Nagasaki.




<< Arhiva >>