Vikend pun sladoleda vam želim hehe.

08.06.2018.



Sreo momak bivsu djevojku:
- Jao kako si se proljepsala...!
- Nisam se ja proljepsala nego se tebi prijebalo !



Jedna učiteljica, u jednoj osnovnoj školi dala je test iz
predmeta Svijet oko nas, prvom razredu. Učili su rodbinske
odnose u familiji.
Evo jenog pitanja, a potom i jednog odgovora.
Otac moga djede, mom ocu je_____ , a meni je _____.
Otac moga djede, mom ocu je umro, a meni je žao.



Kako rade gluvi ginekolozi?
Čitaju sa usana.



Sumnjao Crnogorac da ga žena vara, pa joj svako malo prigovori:
- Ti mene ženo varaš!
- Ne varam, čo'eku moj, života mi!
- Varaš, varaš!
- Ne varam, očinjeg mi vida!
I tako svaki dan, dok, jednog dana ne dođe on kući ranije no
obično i nađe ženu na sjenu, sa komšijom. Kad ga je ugledala,
žena skoči, poče da otresa suknju od sjena i zavika:
- E eto ti, sluto slutavi, sve si mi ti ovo doslutio!



Zasto je opozicija izgubila u Crnoj Gori?
Zato sto je svima obecala posao!



Jel znate kako se zove crnogorski narkoman?
Šmrčo.



Došao mucavac u prodavnicu životinja da kupi papagaja.
"Pppposssssto vammm jee oovaj ppppppapagaj?" Prodavac
"50 eura". Mucavac " UUUUuuU mmmmmmnogggo
jjjjjjjjjje skkkkkkkkkup!
Papagaj: Šta skup, pričam bolje od tebe ! 




<< Arhiva >>