Ništa bez računala hehe..

04.06.2018.



-Koje je najvažnije pitanje za siguran seks?
- Kad ti se vraca muž!



Ime?
- Fata.
Državljanstvo?
- Bosanka.
Nacionalnost?
- Bošnjakinja.
Zanimanje?
- Ukrajinka.



Razmišlja Mujo: - Svaki peti čovjek na svijetu je Kinez.
Nas ima petoro u porodici, znači jedno mora da je Kinez.
Ili je otac ili je majka, a mogao bi biti i moj stariji brat Huso,
ako nije i moj mlađi brat Mao-Li-Dong.
Ma, ja bih se ipak kladio da je Huso .....?!



Mujo pita Fatu:
-Fato da li ti je iko reko da si prelijepa?
-Nije!
-Ma boli te briga bar imas iskrene prijatelje..



Kupio Mujo neke kifle, medjutim bi nečim nezadovoljan pa
se vrati do pekare ponovo.
Jeli bolan od čega su vam napravljene ove kifle ????
-Brašno, voda, jaja...
SLJEDEĆI PUT OBRIJTE TA JAJA



Izlaze muž i žena iz velike robne kuće, pa će ona užasnuto:
- Čovječe, pa to nije naše djete!
Na to će muž:
- Ćuti,ženo, ova kolica su mnogo bolja!



Razgovaraju trojica u Vrapču:
Prvi: - "Ja sam Isus. Mene je Bog poslao da spasim svijet"
Drugi: "Nije istina! Isus sam ja! I mene je Bog za to poslao!"
Treći: "Dečki, bez svađe, ja znam dobro koga sam poslao.
Ni jednog od vas nisam!"




<< Arhiva >>