Vječna tema-gradski prijevoz hehe..

27.03.2018.



Novi doktor obilazi duševnu bolnicu i
upoznaje se sa situacijom.
- Ko je ovaj ovdje? - pita doktor.
- Tog je prevarila žena i otišla s drugim. - odgovaraju mu.
Malo dalje nailaze na drugog bolesnika koji urla i udara
glavom u zid.
- A ko je ovaj?
- To je taj drugi.



Šta je to kalorija?
To je mali bezobrazni gad koji se noću uvuče u ormar,
pa ti svu garderobu skupi za nekoliko brojeva



Kardinal pita Hodzu: "Znam da je muslimani ne smiju da jedu svinjetinu.
Budi iskren i kazi da li si je ikad probao".
Hodza: "Priznajem jesam samo jednom. A jesi li ti ikad imao seks
sa zenom jer znam da Kardinali to ne smiju"
Kardinal: "Priznajem, imao sam al samo jednom"
Hodza: "A jel priznajes da je mnogo bolje no svinjetina"



Kad smo sahranjivali dedu, brat i ja smo uzeli karticu iz dedinog mobilnog telefona
i onda pozvali oca u sred sahrane. Onesvjestio se istog momenta. I tako 2
mjeseca dok nije umro komsija Ibro. Tad smo poslali ocu poruku sa dedinog
broja "Reci Ibri da ponese punjac." Tuko nas je tri dana.



Jedan čovjek se dere u telefonsku slušalicu:
- Moja žena je trudna i njene kontrakcije se javljaju svaka dva minuta!
Doktor s druge strane žice:
- Da li je to njeno prvo djete?
- Ne, idiote! Ovdje je njen suprug!



Dolazi mali ciga kuci i vice: Mamo, mamo, ovde nesto smrdi
na crkotinu!!!
Mamo, mamo, probudi se mamoo!!



Pita debela žena svoga muža:
- Dragi kako se već po kamasutri kaže onome
položaju kada sam ja na tebi.
- Malo sutra.




<< Arhiva >>