Mirno! Pogled na desno! hehe..

13.03.2018.



Šta ti je to?
- Koje?
-To na kaputu?
- Dugme?
- Ne pravi se pametan. Ta dlaka. Ne odgovara ni jednoj boji u
krugu porodice i prijatelja!?
- Jebi se! Hoćeš DNK analizu??
- A kao smiješ?
- Odvratna si! Ja tebe nisam proganjao za tragove zuba na
dupetu!
- Rekla sam ti da je od kera!!
- E pa i dlaka je od kuje!!



Na Staru godinu 2017., dojde Štefek malo pod parom doma,
sleče se, legne v krevet i stisne k Marici, a ona mu veli:
"Štef kaj ne vidiš da mali z nami spi, beš proč, odi v kuhnju i spisi pivu."
( Mara čuva vnučeca jer su mladi na dočeku...)
Ode Štefek v kuhnju, otpre frižider i spije si pivu.
No, pak se zavleče k Marici još odlučniji u svojoj namjeri i obgrli ju, a onapak veli:
"Štef, kaj si ponorel, odi rajši v kuhju i popi si pivu"... itak ga je vraćala šest put.
Sedmi put, otpre Štef frižider, pive nema više !
Gledi Štef i vidi na vratima šampanjac koji se hladi za pol noći,
promućka ga i čep zleti v zrak ...bum, a veli vnučec baki Marici v sobi:
" Vidiš baka, da si dedi Štefu dala fukati, sad se ne bi vubil!"



Doktore, moju ženu boli grlo i izgubila je glas!
Šta da radim?
- Raduj se, čovječe, raduj.



Mujo sjedi pred televizorom i nateže pivu, pa odjednom vikne Fati:
– Fato, bona, dođ’der ‘vamo!
Fata dođe iz kuhinje, a Mujo je upita:
– Sl’šaj, bona, teb’ je sutra rođendan … pa šta b’ ‘tjela za poklon,
da ne razmišljam puno?
Fata ozareno odgovori:
– Juu, bolan, ti se sjetio! Paa, ja b’ nešto što poč’nje na S, a završava na EKS …
Mujo se počeše po glavi:
– Doobroo … a šta će teb’ siporeks, bona?



što je hercegovac bez novaca?
-obična bosančina



U gradskom autobusu gužva i žena se sa kraja dere:
'Jel ima ovdje negdje doktora?'
Doktor se progura kroz masu, staje ljudima na noge, pada, jer se autobus
ljulja i napokon stiže do žene:
'Ja sam doktor'
Žena: 'Bolest tri slova...



Sudija pita mladjeg maloljetnika - Bracanina:
- Pa dobro, mali, što ubi oba roditelja?
- Cuo sam da siroce placa pola karte za kino i trajekt!




<< Arhiva >>